ninja Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 er bilen solgt.ble litt gira jeg nå:D :D Siter 88 nissan silvia 1.8 t 86 opel gsi møkkabil 83 bmw 525 x88 ford sierra vinterbil x89 subaru justy x2 =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyroger Skrevet Januar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Er nok siste gang jeg annonserer noe for salg her inne... det som skjer når man har noe til salgs her er : bilde? bilde? faren min hadde slik bil, jeg har sett en slik bil engang, jeg drømmer om en slik, men må vente på faren min osv.. la den ut på AutoDb og solgte etter 2 dager...:rolleyes: Men kanskje bilbørsen burde bytte navn til drømmebørsen? så kan alle med moped skrive inn hva de ønsker seg i konfirmasjonsgave når den tid kommer...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninja Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 fean da:( :( :( :( :( Siter 88 nissan silvia 1.8 t 86 opel gsi møkkabil 83 bmw 525 x88 ford sierra vinterbil x89 subaru justy x2 =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg