golf-espen Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 noen som har tv i sin polo 6n? vurderer om eg ska få det fremme.. vil gjerna beholde cd spilleren å plassere skjermen en eller annen plass der hehe:P bilder? tips? takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 ps:1 bilde var den "akkurat" ferdig,så derfor MYYE rot\støv\kabler osv...hehe,måtte bare legge til... Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 JA...der ville jeg montert den også.......vil egentlig si...hvor ellers...og jeg personlig bruker nesten aldri de luftedysene der alikevel...noe annet tror jeg ikke er pent........ Evt bygge om så du får skjermen inn der luftdysene er og flytte alt annet nedover.......åpne midkonsollen ved å ta av dekselet rundt varmeapp,skru ut varmeapp styring og se hva du har lyst til........bare et forslag...da blir det penere....men mer jobb...ville vel gått for første løsning selv........... PS: tøfft lakkert intereør i bilen din Polo_gti16v....... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg