Bauer Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Noen som kan hjelpe meg med å finne orginal dim på en Focus 2005? Og boltsirkel og inpress? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 ant boltsirkel og inpress på nettet. Vet ikke hvordan jeg får ligt ved link. Så jeg skriver det her. Boltsirkel: 4x108 Inpress: 47 Dekkdimensjon vet jeg ikke. Er vel 14 eller 15" Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Focus 2005 er vel 5-boltet hvis jeg ikke husker feil! Har et par stk nede på jobben her, og mener å huske at det var 5 der... Har hatt forhåndsvisning på den nye focusen, både coupe og stv, coupe`en tror jeg det tar litt tid å godta, men stv var ganske grei! Gamle typen(som min) er mye mer sporty! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Boltsirkel 5*108 Dimensjoner fra 195/65-15 til 205/55-16 foreløpig.. Innpress er jeg ikke sikker på.. Trenger du felger? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 BTW: Får den med 18" også.. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg