HeRmAnSeN Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Jeg har en '90 mod Sierra sedan som lekker bremsevæske men jeg kan ikke se hvor det lekker jeg har byttet hjulsylindere men det hjalp ikke... noen som har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 levere bilen på verksted er mitt beste tips hjulsylindere.. hva er det? hvis dette ikke er pumpene til tromlene bak(det som presser bremseskoene) så er det god sjans for at det er denne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeRmAnSeN Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 ja det er de jeg har byttet de lakk mye men det lekker enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Sikker på at det faktisk lekker bremsevæske til deg? Vises det på beholderen? I såfall...Hvis det ikke lekker så har hovedsylinderen en tendens til å lekke på sierra har jeg funnet ut(av erfaring).... Hvis dette ikke er årsaken så er det vell mest trolig rust i bremserørene dine som gjør det, eller morkne bremseslanger. Originally posted by Lasse_GT levere bilen på verksted er mitt beste tips hjulsylindere.. hva er det? hvis dette ikke er pumpene til tromlene bak(det som presser bremseskoene) så er det god sjans for at det er denne.. Hjulsylindre er stemplene på alle hjulene ja ;) (Altså pumpene til tromlene som du sier) Mvh. Kim Henriksen Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeRmAnSeN Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Det var hovedpumpa som var gåen har fått fiksa det nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg