Gå til innhold

Er det mulig med ett lite samarbeid i landet?

Dulle

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter noe deler på skroten til bilen min, men det er dårlig med skrota P11'er rundt her, så det blir ikke så enkelt.

Derfor lurte jeg på om vi har noen med oss her fra Troms?

Eller også andre som har en ekstra grill til over. Jeg snakker om grillen med i alt fire deler. Vet ikke om alle grillene har er krom ytterst, men det er hvertfall min, men det er ikke viktig. Hvis noen har en sånn til overs, alle fire delene, så ville det vært knallbra.

Hvis det ikke skjer, så lurte jeg på om en eller annen kunne stikke til dette firmaet:

Troms Bildelsenter

Og sjekke ut en P11 grill. Det står på http://www.NBFbildeler.no at den til og med er ny.

Hvis det faktisk er noen her som gidder, så kunne man kanskje samtidig sjekke ut ett sett baklykter til meg? Må være fra en 97-modell. Ikke de på luka, men de med baklys/blinkers.

Sååå..var det noen fra Troms her? :)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Sååå..var det noen fra Troms her? :) [/b]

Jepp! Bor i byen, bare 15.min fra Troms Bildelsenter... Kan sikkert stikke innom der i neste uke og sjekke delene, eventuelt ta noen bilder å maile til deg...

Men nå skal det også sies at de er veldig greie der borte (har handlet md dem i mange år) så du kan jo høre om de kan tta bilder av delene og sende til deg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sony606

veldig greie?

har alt annet enn positiv erfaring med dem, useriøse folk spør du meg. overpriser alt og har null kontroll på hva dem har inne eller noe.

bleh.

Hmm... Har handlet deler fra dem til flere av bilene mine... Har aldri hatt problemer... Når det gjelder prisene så er det bare å prute! Har funket bra for meg iallfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..jeg vet egentlig ikke om jeg trenger grillen lenger. Hele grillprosjektet har stoppet opp på grunn av manglende motivasjon..så nå står bilen der uten grill stakkar..

Men baklykter trenger jeg enda! 97 baklykter, med hviiite blinkers :D

Det trenger jeg..men..hvis noen har en grill, og vil selge den for en fin penge, så er det nok ikke uaktuelt, siden det er uhvisst hvor lenge grillprosjektet blir liggende..

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider