audi sport Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Hei, er det noen som vet om framskjermer, lykter og panser fra audi 80 eller 90 (85-86 mod) passer til audi coupe (86mod) ? Takker for svar! Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor H Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 passer det ja.. har 80 skjermer/90 fanger lykter på min...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Lyktene er like kun dersom den bilen du skaffer deler fra har blinklys i fangeren. Hvis ikke får du en stygg orange blinklys ved siden av kjørelysene, mot normalt heldekkende på coupe og blink i fanger. mvh EW Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi sport Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Takker for svar. Da blir det litt lettere få tak i deler til coupen;) Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi sport Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Da har jeg kjøpt meg skjerm og panser fra Audi 80cc ... Passer fint... har ikke satt på skjermen enda , men er helt lik som på coupen ;) Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Hvor kjøpte du dette? Leter etter høyre bakskjerm fra en coupe eller en 90. Sleng ut noen bilder av bilen din om du kan da:) Min ligger under Audi 80/90/coupe "Snart min" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi sport Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Kjøpte skjermen hos Kaosseri Grossisten på Lørenskog. Trur dem har på veng i Halden også. http://www.veng.no Kjøpte bilen med en liten skade i front, høyre side. er nå fikset, men må montere skjerm, panser og ny hoved lykt. Den er litt sliten i lakken og har et par rustflekker.. skal tas snart og så blir det lakkering til sommeren ;) Skal prøve å fikse bilder av den. Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi sport Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 er tatt med mobil tlf, så er ikke så altfor bra kvalitet. Skal ta senere med digi kamera . Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi sport Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg