autod Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 det er jo ingenting i veien for at du kan bruke dem også, men de vil nok rote til mer en de hjelper, du kan sikkert koble dem sammen med frontsystemet ditt..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by accord takk for svar.. men du som sa jeg kunne "kaste" 6*9 høytalerene jeg har bak, det går vel ann å bruke alle sammen? Hva bør kobles til forsterker? frontsett eller 6*9 jeg har i hattehylla? Bassen spiller en del bedre nå, begynenr vel kasnje å bli spilt inn litt... Spilleren jeg ahr er en Panasonic CQ-DFX301N. Noen som vet litt om den? fant ingen ting på internett... Ta deg tid til å lese det jeg skrev så ser du hvordan du skal kopple systemet ditt. bassen din vil bli mykere og mykere i opphenget som igjen vil sesultere i en pener gjengivelse enn det du hadde i utgangspunktet. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by Golf4 Var det du Morel som har bygd kickpanel til Golf4. Stemmer det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Sender du meg bilder på pm hvis du har. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Har ingen dokumentasjon på dette. Hvor i landet holder du til? Kan treffes og se på mulighetene vet du. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Østfold.Vi kan jo avtale på nyåret.Eller vi avtaler å møtes på en Emma treff.Terminliste har vel ikke kommet ennå. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg