Liero Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Har noen deler som ligger å tar opp plass etter et vraka prosjekt. Komplett servo styresnekke Standard styresnekke Frontrute med farget glass i topp Komplett frontlykter m/grill Dashbord Alle delene kommer fra 323i E21 Jeg har også en komplett motor fra 323i E21(M20?) med girkasse(4trinns) og ledningsnett. Denne har gått ca 25.000km etter overhaling(ble brukt ca 20k på overhaling). Det sitter blant annet en kvassere kam i denne, vet ikke hvilken type. Det er blitt sagt at denne motoren skal yte ca 160-170hk, men jeg tviler på at det er noe særlig mer enn 160hk(nå vet jeg ikke om det er gjort noen andre mods enn kammen da). Har et ekstra topplokk til denne også, sammen med masse stempler&råder, bunnpanne og andre småting(skal sjekke opp i dette nærmere hvis det er interesse for motoren). Kom med bud, bytte i noe gøy kan også la seg gjøre(stereo?). Siter '04 VW Passat 1.9TDI Highline - bruksbil '96 Peugeot Boxer 2.5td - arbeidsbil '90 Ford Sierra 2.3 8V Turbo / XR4Ti - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liero Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 bumpi bump Siter '04 VW Passat 1.9TDI Highline - bruksbil '96 Peugeot Boxer 2.5td - arbeidsbil '90 Ford Sierra 2.3 8V Turbo / XR4Ti - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg