cossie power Skrevet Desember 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 sierra,n er jo LITT rundere i kantene enn volvo`n da:D er klar som ett egg jeg! kjæmen te tynset,så trivs´n..... takk for skryt`n foresten..;) fyr opp kaffe traktern!! Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Kaffetrakteren står på nesten døgnet rundt! :D Hos Døgnvill Auto er døren nesten aldri stengt! :D Blir vel et skift baki Ford'n på nyåret også? ;) Skal du ha "Tynset-rammer" i dekslet ditt eller? He he... Skryt? Næsj.. Er bare realitet det! Ørene dine er verdt sin vekt i gull! :D :D Fikk ny Esab her om dagen forresten, og den skal få kjørt seg på nyåret!! God jul! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Hmmm dette lover ikke bra for min del når en av de aller beste til å tweake lyd slår seg sammen med en av de aller beste til å bygge... blir to biler som får ett voldsomt potensial.... ikke bra ;) Tror jeg får brette opp armene og sette noen flere ideer i produksjon :D :D Lykke til gutta og God jul !! Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 He he... Vi holder oss på et moderat nivå, Lars. Eh... Kanskje ikke! :rolleyes: Trur det blir endel heftige doninger rundt omkring til sommeren!! Har for min egen del, kun et mål; Hellas! :D God jul til deg og dine også! Spis pent og tenk på barna i Afrika! ( De har ikke ribbe til jul) :D Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 tynset rammer må jeg ha vettu!:D go jul til alle bilstereo gærninger der ute! de gale har det godt...;) Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 He he.. Lyt ha litt stål ja.. Skal prøve å få levert ei bestilling med en gang på nyåret også. Må ha deler til rack, basskasse, batterifester osv.... Trenger noen som kan skjære opptil 20 mm stål, så hvis noen vet om noen... Please let me know!! :) Ha en fortryllende jul, Jonny! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar s. Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 hallo bakken. du får ha ei go jul da og ett godt bygge år.:D :D ja de blir ett tøft nivå til sommer`n ja,får vel prøve å modifisere vento`n litt å så man kan henge med.he he.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 He he... Vi har jo en vi skal holde bak oss til sommeren også... ;) Jeg sa det skulle skille minst 30 poeng neste sesong også, så da må jeg vel henge i stroppen.... God jul til alle kjente og ukjente!! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Originally posted by Soundstream Arosa Hmmm dette lover ikke bra for min del når en av de aller beste til å tweake lyd slår seg sammen med en av de aller beste til å bygge... blir to biler som får ett voldsomt potensial.... ikke bra ;) Tror jeg får brette opp armene og sette noen flere ideer i produksjon :D :D Lykke til gutta og God jul !! Du blir ikke den eneste som må brette opp armene litt ekstra.. :) Blir et vanvittig bilstereo år, mange meget spennende biler... Julehilsner til alle....! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBLGTI Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 Du får ha go jul ja snowflake! Å resten tå jængen:D Siter lynx rave 800,the red devil from finland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2004 Hey hey hey! Ola B! :D Kjøpt deg bil med tak enda eller? ;) Neida, skal ikke være slem... God jul da, og ikke drikk for mye Batterisyre! :D Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg