weltzin Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Ska snart setta inn anlegget i volvon, men var å kikka i motorrommet, og begynte plutselig å lura på kor eg ska trekka strømmen igjennom? Noken med erfaring? Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 fant ikke noe hull? borre et eget? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 I hjørnet på høgre side i motor-rommet er det ferdige hull. Kommer igjen bak hanskerommet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet Januar 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Lage egne hull e ikkje aktuelt.. til høgre.. unødvendig teit.. siden batteriet e på venstre side meine eg...:rolleyes:. men men.. då blir det å trekka ledning der då.. Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Hvis du må dra ledningen forbi motoren så sørg for å skjerme den godt så du slipper dynamostøy og annet diverse støy. ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Like bak bateriet skal det være en sånn gummitapp tenker jeg, og vist du klipper enden av på den så kan du dra gjennom der.. Og bare teipe litt etterpå. Det har jeg gjort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 leon: Batteriet på 850 sitter foran ved venstre hovedlykt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Originally posted by pondus leon: Batteriet på 850 sitter foran ved venstre hovedlykt Å faen tenkte det lå bak høyre jeg som på min :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Originally posted by pondus leon: Batteriet på 850 sitter foran ved venstre hovedlykt Hva er det du sier. Er det ingen gummi greie ved siden av rattstammen eller bremskekraft forsterkeren??? Det er jo litt rart siden det er det på andre Volvoer. Bla bla her ikke greie på 850, men logikken tilsier det hos meg. Men er det AC eller Klima på denna bilen eller??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet Januar 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 det va jo så masse stasj på venstre side.. ingen ac eller klima.. kanskje eg berre ska studera litt meir nøye og sjå etter.. Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Originally posted by famir Hvis du må dra ledningen forbi motoren så sørg for å skjerme den godt så du slipper dynamostøy og annet diverse støy. ;) Har du noen tips på hva man kan bruke for å skjerme kabelen i motorrommet med? Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Originally posted by magzmod Har du noen tips på hva man kan bruke for å skjerme kabelen i motorrommet med? Tviler på at det er nødvendig å skjerme strømkabelen... Selv om den går igjennom motorrommet. Men om du absolutt vil gjøre det, så kan det umulig bli værre. Bruk hva som helst metallisk. Og pass på at det er koblet til karosseriet (evnt. batteriets minuspol.) Du får kjøpt strømpe, som er beregnet som skjerming. Den tres bare over kabelen, og kobles til jord i ene enden. Men som sagt; Tviler på at det blir nødvendig. Pass heller på at signalkablene ligger utenom ting som støyer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Originally posted by magzmod Har du noen tips på hva man kan bruke for å skjerme kabelen i motorrommet med? Sølvpapir! Får også kjøpt skjermene strømpe til å trekke over kabelen hos diverse bilrekvisitabutikker. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavvi Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Jeg tror du finner et rør ved venstre støtdemperfeste i motorrommet. Jeg synes å huske at du kan bruke denne til strømkabelen din. Du finner den andre enden litt over clutchpedalen inne i dashboardet. Siter Ford Fiesta ST 150 -08 Frozen Wite Ford S-MAX Titanium S 2,2 TDCI 175hk -09 Panther Black Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg