Gå til innhold

Styling til MB 230e ønskes kjøpt!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe senkesett (ikke justerbart) ca.40 mm til mercedes 230e, 124karosseri. Ønsker også å kjøpe sportsratt, støtdempere, tåkelys til fangerer foran, og alt annet er av stor interesse:)

Mail eller send sms. msr_modell@hotmail.com

-Det som ikke dreper oss, gjør oss sterkere!-

Mercedes Benz w124, 230e, 86 mod (90mod motor)

X: VW Golf 2 1,8GL, 87 mod

Mercedes Benz 190 e, 83 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så og si helt 'nytt' (lite brukt)

Jamex senkesett til w124, rød og senker 40mm. Har dessverre ikke papirene på det men det skal være Tüv godkjent, stod på bilen til foreldrene mine, men ettersom bilen skrapet nedi kanten på gardrommet så byttet de til orginalt. Var meningen jeg skulle ha det på min w124, men handlet meg en 190/w201 heller så det ligger bare i garasjen og samler støv. Send meg PM hvis du er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LindaS

tåkelys til fangerer foran

Mail eller send sms. msr_modell@hotmail.com

har du E500/210 frontfanger`?eller skal du bare henge på tåkelys utenpå original fangeren?for det er stygt...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henge på tåkelys? Eh...det hørtes temmelig småharry ut.... jeg hadde nå heller planer om å skjære til hull nederst på fangeren og sette inn to tåkelys, så det blir pent og ordentlig. Aner ikke åssen fanger jeg har jeg, eid bilen i to døgn,så har ikke videre forska den særlig nøye ut..:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henge på tåkelys? Eh...det hørtes temmelig småharry ut.... jeg hadde nå heller planer om å skjære til hull nederst på fangeren og sette inn to tåkelys, så det blir pent og ordentlig. Aner ikke åssen fanger jeg har jeg, eid bilen i to døgn,så har ikke videre forska den særlig nøye ut..:rolleyes:

mitt råd er at du burde droppe de planene om å skjære hull..blir ikke noe pent på den bilen siden du allerede har tåkelys i frontlampene nærmest mot grillen..har bilder av bilen?årsmodell?motor?pris?skal du senke den så kjøp heller nytt senkesett..koster deg rundt 1500kr for ett ok ett også kjøper du 1`er puter foran og 2`er puter bak så får du bilen ganske så lav..:cool:

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Vil ikke legge ut bilder av bilen før den er senka og helsota som den vil komme til å bli førstkommende mandag eller tirsdag:D Vil ikke ha spoiler på den, liker'n best uten jeg:) du spørte hva slags modell osv, det er en 230e, 86 mod, nyere motor, veldig strøken:)

Kommer bilder så snart jeg har fått ordnet den og den ser presentabel nok ut:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Vil ikke legge ut bilder av bilen før den er senka og helsota som den vil komme til å bli førstkommende mandag eller tirsdag:D Vil ikke ha spoiler på den, liker'n best uten jeg:) du spørte hva slags modell osv, det er en 230e, 86 mod, nyere motor, veldig strøken:)

Kommer bilder så snart jeg har fått ordnet den og den ser presentabel nok ut:rolleyes:

Hva med før og etter bilder istedet da?hmm..intressert i sidedeksler til 94-looken?hvilken farge har du på bilen da?

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider