bossi Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 IKKE brukt DTM potte til salgs. det er 2 ganger 3" på den. original DTM potte den er rustfri og blank. bilder kommer selges h.b.o 1000 mvh Siter Golf 2 1990 mod. 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Du har PM :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Har du bilder? DTM-potte er det en avlang? Eller er det to som peker på skrå opp ?:) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Forresten du skrev orginal, hva er den orginal til? Ser du har en golf..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Hvilket merke er dette? Hva er den orginal til, eller er det universal potte? Det er bare bakre potte? Bilder demanded! til prophets: det er doble endestusser som peker på skrått opp ja. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M 4-life Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 sikkert fra torshov, ergo-universal racing Siter -BMW 318i E30 2 dørs 1987 Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by M 4-life sikkert fra torshov, ergo-universal racing Tror det jeg og, og universal løsninger er ikke en option på tralla mi :) -edit- Ser dette inlegget er postet andre steder og, ergo det er unversal potte! Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Kunne vel ikke gi meg en definisjon på "Orginal" DTM potte?:rolleyes: Den tok kaka:) (can`t wait) Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Koster 1100,- for en helt ny universal "DTM" potte på torshov bilrek.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bossi Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 hva jeg kjører har ikke no med hva jeg skal selge. det er vell ikke no "orginal" dtm potte. jeg trur det er en unerversal potte. jeg skal bare selge den for en kamerat av meg. Siter Golf 2 1990 mod. 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Når du skriver orginal dtm og ingen ting mer, og bilen du kjører er en golf. Så ville det jo vært en muligheter for at den hadde stått på en golf. Og da ikke passet på en BMW f.eks. Hvis det er en universal eller noe som ikke passer på en E36, så er jeg ikke intressert lengre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bossi Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 oki.jeg vill tru det er en universal potte ja.men er ikke sikker. er du ikke interesert så er du ikke det. ikke no å gjøre med det gitt. Siter Golf 2 1990 mod. 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by bossi oki.jeg vill tru det er en universal potte ja.men er ikke sikker. er du ikke interesert så er du ikke det. ikke no å gjøre med det gitt. Desverre alltid noen som skal krangle. DTM er vel den tyske touring-car serien. Var vel de som først begynnte med disse pottene. I følge beskrivelsen din så er det ei "original" potte siden det er to endestusser som peker skrått oppover. Det er mye rart som blir kalt DTM-potte, men denne er vel den som kom først med denne betegnelsen..... Hadde den vært litt mindre kunne jeg vært interessert, men jeg skal ha enkel stuss på MX5'en. Lykke til med salget! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg