tur8o_golf Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 noen som har noen meminger om åssen bil stereo som trykke bra i en golf2.til pris 5000.og vis noen har bilder av åssen dere har byggd det legg gjerne dem ut.. mvh ulf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 hvor mye skal du ha for 5000 da? spiller, front høyttalere, forsterkere, suber? eller litt enklere, hva har du fra før? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LancerStian Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 liten å grei bil, en firekanaler som driver sub og frontset er vel å foretrekke. har selv prøvd seas lotus front og peerless 10" basser, med dynabel forsterker. ekstrem lyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 har en kompiss med 2x12" og 6x9 samt frontsett, en 4 kalans og en mono. men dette er ikke 5000,- http://www.bassbrothers.no nice saker! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Skal du virkelig ha noe som trykker sjukt i en golf, så bør du skaffe deg 2x 15" Cerwin Vega V-Max subber, 1stk. Lanzar Optidrive 2000D. 6x9" bør du ha JBL Decade. Lanzar HTG 414 som frontsett/6x9" forsterker... Men dette blir en god del mer enn 5000.. Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 pluss at bilen detter fra hverandre i liminga..ha ha..hvorfor to 15in i en så liten bil..overkill as:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tur8o_golf Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 hei på dere.takk for svar. hadde tenkt og legge 5000kr i 1forsterker,sub,fremsystem....vet du ikke kommer langt med 5000 kr men.kom med forslag... dere vet bedre end meg tror jeg,er helt grønn på bil stereo he he h:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by Marq_ pluss at bilen detter fra hverandre i liminga..ha ha..hvorfor to 15in i en så liten bil..overkill as:D Litt overkill kanskje, men kommer til og trykke sjukt! Men, demp bakluka noe jævlig om du skal ha inn noe sånt. Sveis også inn noen tverrgående stag bak for og stive av ennda mer. CV 15" V-Max'ene spiller så jævlig at en jeg vet av måtte bygge om hele bakenden på Vectra'en sin. Den slo bare ut og inn hele greia..:P Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 hei hva med en vmax 12" istdet, drevet av en Cerwin vega XL300.4 forsterker også et Cerwin vega HED142 frontsett til 5155,-? Si ifra viss du er interesert. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tur8o_golf Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 har vært og tittet på noen pakke løsninge fra boss og la men syntes det ser så jævlig ræva ut..kan du gi litt mer info om cv produktene du nevnte da???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 så klart jeg kan, men hvor bor du i detta landet a? nærheten av lillestrøm? her kan du titte på cerwin vega sin hjemme side, der står alt om de produktene jeg ga deg pris på, http://www.cerwin-vega.com Jeg kan i hvertfall garantere deg at det er mye bedre kvalitet på Cerwin vega enn det er på Boss og LA. Du har vel kanskje hørt om stroker? det er jo Cerwin vega, også er de jo en av de eldste innen stereo bransjen da, det burde jo si litt :D er det noe spes du lurer på ang anlegget så bare spør. det jeg har satt opp er en veldig bra 12" sub, et 4" frontsett som passer i dasjen på golfen og en 4 kanals forsterker til å drive alt sammen. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tur8o_golf Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 det der så jo kjempe bra ut,utrolig tøfft utsende på det var det og,må stille deg et spøsmål?de fleste anbefaller og bygge kass selv,men lurer på en ting ,hva er det best og bruke sponn eller mdf og va er egentlig forskjellen på det,stor pris forskjell eller?hva er ca pris på slike plater...???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 det beste å bruke til bass kasser er mdf, fordi det er mye dødere matriale enn spon. det vil si at det gir mindre ulyder for å si det enkelt. litt prisforksjell er det på mdf og spon, men jeg syns det er verdt det. er du heldig så får du en trelastforetning til å kappe det du trenger. eller så kan du få noen som driver med det til å bygge en kasse til deg. her er en kasse jeg har bygget til 2 vmax 12" Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemo Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by LancerStian liten å grei bil, en firekanaler som driver sub og frontset er vel å foretrekke. har selv prøvd seas lotus front og peerless 10" basser, med dynabel forsterker. ekstrem lyd :) Obs! LancerStian er selger, sjølv om det står Student bak Occupation i profilen hans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LancerStian Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by hemo Obs! LancerStian er selger, sjølv om det står Student bak Occupation i profilen hans. det går jo ann å tjene penger på deg ettehvert ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg