westside Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Har et lite, irriterende "problem" med sentrallåsen min. Når jeg låser bilen utenifra med nøkkel, sker det som regel at låsene spretter opp av seg selg igjen på første forsøk. På andre forsøk forblir de låst. Har også skjedd et par ganger at når jeg låser opp bilen med nøkkelen utenifra, så låser den seg igjen på første forsøk. Noen som kjenner til hva som kan være feilen? Gidder ikke feilsøke så mye da det ikke er noe stort problem, men det er bare litt irriterende.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Jeg har aldri hatt problemet men mener å huske at dette skyldes brudd til en av sentrallåsmotorene. Dvs. du må sjekke alle, men et tips er å begynne med den som styrer baggasjelokket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Ok, takker! Bakluka blir ikke med bestandig når jeg låser, kan være det som gjør det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by westside Ok, takker! Bakluka blir ikke med bestandig når jeg låser, kan være det som gjør det! Da er jeg enda mer sikker på at det skyldtes den og flaks fordi den er minst arbeid å fikse (har jeg hørt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Ta å sjekk kabelen som går opp i bagasjeluka, er ett kjent problem at det blir brudd der. Fikk problemer med sentrallåsen, og da var problemet der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Jeg har det samme problemet med at den låser seg igjen når jeg låser den opp. Men det går greit når jeg vrir den riktig vei ved første forsøk. Altså når jeg skal låse opp, så vrir jeg nøkkelen feil vei slik at den tror den skal låse, og når jeg da låser opp, låser den seg igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg