Modmach1 Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Blått Seks rørs neonlys kit selges. Alle rørene er 86cm i lengde. Det ytterste på rørene er plast, men det innerste er glass. Livstidsgaranti på både rørene og "driveren" (el.boksen). Settet har aldri vært brukt og har heller aldri vært utpakket av sin original embalasje. Var litt rask på labben når jeg ringte og kjøpte det dyreste settet (betalte 3600,- + frakt) Da neon lys ikke går på bilen jeg skulle ha det på! (flat under uten kanter så lys rørene hadde blitt synlige :rolleyes: ) Selges med mye tap (18-1900,-) Komplett med alt av fester etc 2000,- Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THOmaz Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Jeg tar det for 1500.- idag. Ta kontakt hvis innteresse. Thomaz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg