75mk2 Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Selger følgende fra corolla gt ae82 85 mod: - pene framseter - originale gt-felger 4 stk uten dekk + 1 stk med dekk - støtfangere foran og bak Felgene er komplette med navkopper og hjulmuttere. Bilder her: http://photobucket.com/albums/v476/75mk2/corolla-deler/ Sms eller ring: 970 43 023 jo_myroldhaug@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Bildene funker ikke:( Felgene er rette og fine? Trenger kanskje et sett Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
75mk2 Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Nå virker bildene. Felgene er rette og ganske pene. Bud? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Pene felger:D Lurer på om jeg er rar, men jeg liker faktisk de gamle GT felgene! (nostalgi, kanskje?) Skal ikke ha med en gang, men jeg skal ha et slikt sett før sommeren. Må betale ferdig en del andre ting først (fattig student), men jeg lar høre fra meg når jeg har cash litt lengere uti nyåret. (hvis du har dem enda,da...) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
75mk2 Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Gt-felgene er fine de. Jeg brukte de på vinteren og de pyntet opp bilen ganske bra. Du får sende meg en e-post eller noe når du får råd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
75mk2 Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Ingen som vil ha deler? Jeg er klar over at dette er så veldig etterspurte deler, men hvis noen har bruk for noe av det, så sleng ut et bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Jeg skulle gjerne hatt både felger og førersete, men jeg orker rett og slett ikke å kjøre opp til Gjøvik. Hvis du noengang skal nedover mot Oslo er jeg klar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg