volvomaniac Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 før jeg crasja bilen hadde jeg tennings bank ved 0,5 i laddetrykk.. noe må jo være feil.. når jeg satt sammen motoren monterte jeg bensin regulatoren fra B21E motor.. jeg er ganske sikker på at det er feilen, at den ikke regulerer nok bensin... Men, det var ikke sånn i starten.. turbon jeg har sitter det en litt ødelgat westgate.. jeg skrudde ned trykket til 0,5 får og kjøre inn motoren med, men en gang skulle jeg dra på litt i 3, gir og plutselig laddet den 1,1.. da hørte jeg tenningsbanken godt.. etter det har jeg hatt tennigsbank på 0,8 så 0,7 så 0,6 men nå 0,5.. det må vel være regulatoren som begynner og ta kvelden..eller??? Siter 91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv 84 BMW 320i (solgt) 84 Nissan Cherry GTT (solgt) 82 Volvo 240 tic (pusses opp) 87 Ford Sierra CL (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Jeg ville tippet feil tenning. Sikker på at det er 0.5 den lader... og ikke mye mye mer? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaniac Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 har prøvd og justere tenninga litt opp og ned, men har aldri fått finn justert den årtlig.. ja er sikkert på det.. den går som en ikke akkurat så bra ved 0,5 og merker står forskjell når den plutsleih spretter opp på 1,1..heh.. hadde jeg ikke hett smidde templer så tror jeg nok det hadde vært høl i stempla for lenge siden.. Siter 91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv 84 BMW 320i (solgt) 84 Nissan Cherry GTT (solgt) 82 Volvo 240 tic (pusses opp) 87 Ford Sierra CL (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg