Hermanzen Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 lykke til ... . . fått noen bilder av den? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 lykke til ... . . fått noen bilder av den? Takk! Nei, det var noe styr med det, han måtte scanne inn, og hadde null peiling på data ;) MEN, jeg skal prøve å prute den ned, for 25 000 var i meste laget synes jeg.. Gått langt, alle støtdemperne må byttes (og det er dyrt), et motorfeste var sikkert gåent og der er sikkert maange andre ting som trekker ned i pris! Hva tror dere? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 25.000kr var alt formye da. Du får se på den, er jo ikke den bilen det er lettest å få deler til ... får flotte R5gtt fra tyskland tyil ca 30.000 ferdig import. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Okey.. Får se hva vi får til :) Men importere? Huff.. Blir for travelt.. er det ikke mye styr da? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Fikk bilde av bilen i dag! Hva syns dere? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Var jo kanon den der. Så jo fin ut i lakken også. Hadde forventet at den var styggere. Omlakkert også? Samme farge som orginalen? løp å kjøp ;) Bilde av min; Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Hehe.. Jo, jeg syns den var fin i lakken jeg og! Ferrarirød sa han det var, men er sikkert den orginale rødfargen.. Gidde du 15 for din? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Ga 15k ja. Bilen var i teorien strøken.. Den har veldig lite rust, så å si rustfri. Skal ikke si den er rustfri, har ikke pillet under den enda. Lakken er så som så, men helt grei, gått 110.000km. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Okey, det høres jo bra ut :) Er spent på hva som møter meg der nede jeg! Litt kjipt å kjøre 70 mil for å møte et vrak! doh Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 hehe. Du skal nok ikke forvente alverdens. Kjøper du den om den ser pen ut? Vist hadde jeg vært mer beskymret for hjemturen :). Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Var inne på å så på eu-kontrollen. Merke og modell: RENAULT 5 GT TURBO Registreringsnummer: BN30*** Registreringsår: 1987 Sist godkjent: 13.06.2003 (Kjøretøyet er avregistrert) Pris for kontroll: kr. 605,- Er det pga Eukontrollen den er avskiltet? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Jeg vet faktisk ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette.. Har ikke ordnet med penger, så bilen blir sikkert ikke tatt med hjem på dagen. Jeg kjøper den jo selvfølgelig ikke bare fordi den ser pen ut, skal sjekke ALT. Kjøper med prøveskilt så vi får testet den også :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Var inne på å så på eu-kontrollen. Merke og modell: RENAULT 5 GT TURBO Registreringsnummer: BN30474 Registreringsår: 1987 Sist godkjent: 13.06.2003 (Kjøretøyet er avregistrert) Pris for kontroll: kr. 605,- Hvordan gjorde du det? Går det an å sjekke for heftelser og sånn ? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Statens Vegvesen; Periodisk Kontroll Heftelser Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Ok, takk :) Ingen heftelser på den :) Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg