icecold- Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Her er bildene. Tok dem i dag. Sender deg en PM i løpet av uka me litt mer info om tilstanden på bilen.:) thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Fett! Er det bare tenningslåsen som er ødelagt? Ser nesten slik ut.. Har du spørt om hun vil selge den da? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icecold- Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Du har PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbpeter Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Hej jag har en r5gtt som jag vurderar att selge!Bilen är Norsk.Driv på och jobbar lite med motorn nu.Har satt på gr.A pakkningar så nu är det inte så mycket som är kvar!Det sitter carisma front på bilen och så är det 17" felger på den.Har även en cosworth intercooler som ska monteras. Siter !!!The official pimp of dbdragracing!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 dbpeter, har sendt deg en PM. bilen til -icecold var litt for langt borte, så den ble lite aktuell.. :/ synd.. Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Brede som driver http://www.norhspeed.no i Bergen har en sånn bil med heftig skjermbredding osv. Går ganske fælt når den fungerer. Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Hmm..så ikke noen bilder av den jeg..:confused: Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 det er vel ikke noen som har en R5 gtt front liggende? phase 1... frem til 86 er det vel.... jeg hadde min til salgs, skulle ha 30 for den, helt orginal gått 74k km.. pen og morro.. så lånte jeg bort bilen i to dager.. å fikk den igjen uten front, heldigvis så skjedde det ikke no mekanisk bare kosmetisk.. men en front er vrien nok å få tak i den... phase 2 fronten har sort gummilist og phase 1 har rød tynn list.. er phase 1 jeg må ha tak i... å den ble seff bare laga i to år :\ send meg en mail hvis noen har en til overs da.. muuk@hotmail.com Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Januar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Trist! Men dbpeter, jeg venter i spenning! :) kommer det bilder og info? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cbnet Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Hepp! Har selv en R5 (dog kun TS utgaven) og var på utkikk etter senkesett selv. TSI (tuning.no) var de eneste jeg fant som solgte dette. Siter [-] Golf-II cl 1.6 - 1986 [X] Audi 80cc - 1986 [X] Renault 5 TS - 1986 [X] Peugeot 307 XSI - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Hva koster forsikringen på en GTT? Mye? Prøvde å rekne ut på If sin hjemmeside, ble på rundt 21 000.. Er det mulig? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R5 GTT Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Sorry ChR|S^_ men ja... det er fullt mulig! Du er 18 år er du ikke? Da kan du bare glemme å registrere og forsikre bilen på deg selv, koster deg sjorta. Forsikr den på din mor! Det er billi! Jeg er selv 22 og betaler neste 6ooo for kun annsvar, og då har jeg litt bonuser og sånn. En golf GTI ville kostet minst det dobbelte for deg å forsikre, så renaulten er jo trossalt billig..... Siter ------------------------------------------- Volvo 940 Turbo Renault 5 GT Turbo X Renault 5 TS (solgt 10 000 i fortjeneste:) ) X Volvo 480 ES ( vrak ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Sorry ChR|S^_ men ja... det er fullt mulig! Du er 18 år er du ikke? Da kan du bare glemme å registrere og forsikre bilen på deg selv, koster deg sjorta. Forsikr den på din mor! Det er billi! Jeg er selv 22 og betaler neste 6ooo for kun annsvar, og då har jeg litt bonuser og sånn. En golf GTI ville kostet minst det dobbelte for deg å forsikre, så renaulten er jo trossalt billig..... Oj.. Men ja, jeg hadde ikke tenkt å registrere den på meg selv.. heller på min kjære far ;) Flere medlemmer på siden din da? Men 6000 for en 1.4?? Har en turbo så mye å si? Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 turbo har ALT å si... men det er vel helst det att den heter GT turbo som gjør den til en skrekk blandt forsikringsselskapene.. jeg er 24 å har bilen registret på meg.. å jeg betaler 9k i året, bare ansvar.. vet ikke hvordan det er med GTE`en da.. mulig den er endel billigere.. men den har jo ikke turbo da.. så da er du like langt.. for det må du ha :D Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R5 GTT Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 ChR|S^_!!!! R5 GTT tilsalgs!! TIL SALGS R5 GTT 220HK!!!!!!! Siter ------------------------------------------- Volvo 940 Turbo Renault 5 GT Turbo X Renault 5 TS (solgt 10 000 i fortjeneste:) ) X Volvo 480 ES ( vrak ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg