Toyota R Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Selger mitt til fordel for en mindre basskasse, når jeg kan få litt plassbehov baki etterhvert! Basskassa er en: Audiobahn ABP-12T på 800W RMS! Forsterkeren er en Boss 2 kanaler som jeg ikke har navnet på her, men da jeg kjøpte dette for ca ett år siden, var det den største 2-kanaleren fra Boss! Kjempesterk sak som trekker det meste, og den er stor og tøff å se på med sin gul-oransje belysning under glassplata! Fant bilde av basskassa på http://www.strommen-bilradio.no, men kunne ikke finne forsterkeren der! Begge tingene er som nye, og hvis jeg leter litt så skal jeg klare å finne frem en kvittering på disse sakene også! Skriv til meg her eller ring/skriv på 97716818.. Selges til et bra bud, men jeg har satt et minimum! Hilsen Øystein Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 hvor har du lagt minimumet ? :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Min. 4000, har fått bud på 4400,- hittil! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 ok. da regner jeg med at du selger det samlet :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Det er det greiseste det ja, hvis ikke en her maser om sterkeren og en om kassa da... Vi får se! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Tenkte å bare selge basskassa alene hvis det er aktuelt for noen nå, forsterkeren beholder jeg gjerne selv fant jeg ut! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg