Goop Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Er en fin og strøken blå bil. Kjøpte han for å sveise rusten på han(kun rust i gulv, under førerstol), men har ikkje tid til det. Har så mye ant å gjøre. Ellers er bil strøken:D har blått interiør... Kan også bytte i andre kule volvo ting:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 også er bilen kjørbar, har skilter og er eu-godkjent langt framover? ;) Originally posted by 240 rånar Er en fin og strøken blå bil. Kjøpte han for å sveise rusten på han(kun rust i gulv, under førerstol), men har ikkje tid til det. Har så mye ant å gjøre. Ellers er bil strøken:D har blått interiør... Kan også bytte i andre kule volvo ting:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by Old-Volvos-Never-Die også er bilen kjørbar, har skilter og er eu-godkjent langt framover? ;) Bilen er i god kjørbar stand, skilt er bare levert inn, men må på eu-godkjenning nå.. Kan også byttes i andre ting..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Ingen som er intressert? 7000?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_B Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by Old-Volvos-Never-Die Ingen som er intressert? 7000?? Er som sagt interessert, men ikke i år.:) Kan være aktuelt, dersom du ikke må selge dem nå, men kan vente til uti januar en gang. Som du sikkert skjønner , så har jeg j.... lyst på de hjula :D Erik Siter 95 Volvo 855 96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3) 85 Massey Ferguson 675 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 jeg er litt i pengemangel selv for tiden.. så de selges snarest vis noen kommer med penger.. men vis de ikke blir solgt så kan du få kjøpe de i januar :) Originally posted by Erik_B Er som sagt interessert, men ikke i år.:) Kan være aktuelt, dersom du ikke må selge dem nå, men kan vente til uti januar en gang. Som du sikkert skjønner , så har jeg j.... lyst på de hjula :D Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 jeg prøver en gang til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 SOLGT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 får jeg lov å spørre hvor mye du fikk? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Ja det er lov å spørre :D Originally posted by Mambo får jeg lov å spørre hvor mye du fikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 hehe ;) kan jeg få et svar til spørsmålet mitt da? hehe Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Fikk 6500,- kunne sikkert fått litt mer vis eg hadde ventet til felgsesongen men men.. :) Originally posted by Mambo hehe ;) kan jeg få et svar til spørsmålet mitt da? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 hehe. joa,, men kan ikke forvente gull og grønne skoger for så billige felger, er ikke alle som tenker på dekka veitdu jeg handla de samme felgene for 3000.- ene felgen hadde noen bittesmå riper og en litt større en, men er ikke værre enn at jeg tror litt god polish fra oppretterne på jobben kan reparere litt. får billige dekk så var ikke så farlig at dekka var litt slitt. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 jepp det er sant, men det er jo dekka som er dyre :) Originally posted by Mambo hehe. joa,, men kan ikke forvente gull og grønne skoger for så billige felger, er ikke alle som tenker på dekka veitdu jeg handla de samme felgene for 3000.- ene felgen hadde noen bittesmå riper og en litt større en, men er ikke værre enn at jeg tror litt god polish fra oppretterne på jobben kan reparere litt. får billige dekk så var ikke så farlig at dekka var litt slitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 ja, de er jo dyre til og med med gode % på dekka veitdu :) hehe Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg