antevalente Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Skal kjøp meg mp3 spiller til bilen min, men vet ikke hvilken. Krav: *Mellom 3000 og 5000kr *Se sang navn, nummer, artist, klokke og sangtid samtidig på skjermen Har sett litt på JVC KD-LHX502 på komplett.no og den ser ikke så ille ut. Noen erfaringer? Ps. ønsker ikke å kjøpe brukt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Sjekk siden dinpris.no Velg og vrak mellom tilbud der :) Alpine, Blaupunkt, Pioneer, JVC osv. (unnatt Sony) er alle meget gode valg i din prisklasse :) Du slipper å kjøpe noe dårlig da, for å si det på den måten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fasttrax Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 hvis du skal kjøre alle høytalere osv på egne forsterkere så vil jeg annbefall rockford fosgate 9220r. dette er en knall spiller.. men det er litt støy i den innebygde forsterkeren. men dette er ikke så mye å bry seg om. den har 5volts linje utganger. egen sub ut med 80hrtz lavpassfilter. aux inn. fjernkonrtoll.. annbefalles! Siter 1,8gl 87mod. Low Fat and slow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Pioneer DEH-P5600MP og DEH-P7600MP er spillere i din prisklasse og er av god kvalitet. Jeg vil ikke anbefale RF spillere da disse har en noe dårlig mekanikk. (av erfaring) Er forhandler av både Pioneer og RF, men selger IKKE spillerene til RF pga problemer med kvaliteten. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antevalente Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Har prøvd Pioneer DEH-P7500MP og kan tenke meg at den er ganske lik 7600'en, helt grei spiller, men den kan ikke vise sangnavn og artist navn samtidig. Jeg er ganske vrien sånn sett:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Min trofaste JVC KD-SH9101 er en av de bedre på akkurat mp3, skifting av sanger, vising i display osv. Lydkvalitetsmessig er nok Pioneer og Alpine (muligens også Clarion) i samme prisklasse et lite strå hvassere på CD siden, mens Pioneer er konge på radiosiden. Nå hører jeg mest på CD'er da, men har etpar rølpe mp3-cd'er til festbruk. En setter seg ikke og lytter seriøst til allsang-rølpe-partysanger uansett, hehe :D "Fight for your right to paaartyy!" og "Bombtrack" fremkaller nok gjenkjennende minner hos de fleste her skulle jeg tro :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Ett spørsmål: Hva med Pioneer MP 77. Hva kan en fortelle om den. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by Golf4 Ett spørsmål: Hva med Pioneer MP 77. Hva kan en fortelle om den. Kongespiller det... :) Slik jeg ser det...er det en DEHP7600 med mer påkosta lyd-del...laget for de av oss som krever det lille ekstra :D Både innen lyd og design :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by antevalente Har prøvd Pioneer DEH-P7500MP og kan tenke meg at den er ganske lik 7600'en, helt grei spiller, men den kan ikke vise sangnavn og artist navn samtidig. Jeg er ganske vrien sånn sett:D Bare jeg som lurer. Men hva skal du med artistnavn, sangtittel, og klokke samtidig? Skal jo se på veien når man er ute og kjører, og så skal man LYTTE til musikken. Er nå slik jeg har blitt fortalt;) Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Grunnen til det kjøpet der var nettopp det å slipe all dill dall på displayet.Mulig jeg er nor sær her.Men er enig det att display lyset er noe sjenerende. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Ikke sær i det hele tatt. Displaylyset fra cdspillere kan til tider være veldig sjenerende. særli om det er mørkt og dårli sikt ute. Derfor er det praktisk med lysstyrkejustering av dasjlyset. Burde nesten være det på spillere også. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tco Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Ikke sær i det hele tatt. Displaylyset fra cdspillere kan til tider være veldig sjenerende. særli om det er mørkt og dårli sikt ute. Derfor er det praktisk med lysstyrkejustering av dasjlyset. Burde nesten være det på spillere også. Grunnen til det kjøpet der var nettopp det å slipe all dill dallpå displayet.Mulig jeg er nor sær her.Men er enig det att display lyset er noe sjenerende. Jeg vet ikke hvordan det er på pioneer eller jvc, men på alpine sin swing serie har man iallefall mulighet for "blackout" av displayet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antevalente Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 GT_rider: Jeg liker iallefall å se kordan sang man hører på, og med en mp3 plate blir det mye lettere å finne fram blandt 200 sanger med en oversiktelig skjerm:D Og ja, display lyset fra Pioneer DEH-P7500MP var veldi irriterenede, når det er mørkt ute så kjører kompisen min med spiller fronten nede. Men har nu iallefall bestillt JVC spillern:), gleder meg til å se om den lever opp til forvrentningan mine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by tco Jeg vet ikke hvordan det er på pioneer eller jvc, men på alpine sin swing serie har man iallefall mulighet for "blackout" av displayet. Slik "blackout" funksjon burde være standard på alle spillere.. det er så bahagelig å kjøre når alt lys i bilen er skrudd av.. og instrumentpanelet er dimma max.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by MacSi Slik "blackout" funksjon burde være standard på alle spillere.. det er så bahagelig å kjøre når alt lys i bilen er skrudd av.. og instrumentpanelet er dimma max.. Jepps, trykker bare på ejectknappen til displayet jeg så forsvinner hele greia, og mørkt blir det ;) Pioneer altså Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg