prosjekt G Spot Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 ikke mye gummi på 20" nei, bare så vidt.... artig å skru på ting ikke andre har skrudd på ja... blir nok litt skruing fremover. Greier nok ikke å la være.... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Ble det 20" alikavell??? syns du sa du bare skulle ha 19" jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 2xx/20-20 profil? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 er da fler i klubben med sølvgrå 5er golf og 20" ;) Men gratulerer med ny bil, morer meg fortsatt over bildet "ditt" :D (avataren altså) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 hvor kjøpte du de baklyktene du hadde på 2`ern?? Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt G Spot Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 hvor kjøpte du de baklyktene du hadde på 2`ern?? På Powerzone.... Fra DW Katalogen deres.... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt G Spot Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Er det noen som kommer med litt friskt blod til vårtreffet i år. Vet at gamlebilen min skal dit en tur.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Jeg kommer med nybygd motor og litt diverse mods :) Sikkert ikke så spennende bil men... Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Hey. Lurer på om du har et lag med klarlakk over fargen på din bil? Ser ut som den er utrolig blank. Eller er bare vanlig "svart blank" så blank til vanlig? Jeg skal lakkere om min nye Golf II, og er vell samme farge som du har. Skal iallefall ha svart blank. Og en ting til: Har du den frontleppa di enda? Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt G Spot Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Hey. Lurer på om du har et lag med klarlakk over fargen på din bil? Ser ut som den er utrolig blank. Eller er bare vanlig "svart blank" så blank til vanlig? Jeg skal lakkere om min nye Golf II, og er vell samme farge som du har. Skal iallefall ha svart blank. Og en ting til: Har du den frontleppa di enda? Mvh Tommen Fargen som var på bilen min er egentlig en motorsykkel farge som heter sangyong LM Den skifter fra blå metallic perlemor til sort. Den ble mellomslipet og 2 lag med klarlakk. Ja har underdelen enda... Ha den???? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Okei. Skal lakkere min nå i svart blank. Skal grunne bakluka og pansret imorgen, og håper på helgrunning iløpet av helgen, begynnelsen av neste uke. Tror det kan bli bra, men svart blank. Er jo ganske lik din farge:D Kan du sende noen biler på PM av den, og si en pris?:) Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jønna Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Jeg har golfen din!!!! Har bygd den om til G60 Turbo... Ordnet seg det! Savner du den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Ja, skulle jeg får de bildene av den frontleppa di eller? Er meget int i den. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Polo G40 går bra :D ... til å være en såpass liten motor :D rå aks på dem! En kompis i Tyskland (jobber hos leverandør) benka sin 1,4 G40 med G60 lader til 263 hk i sommer... Jobba litt med den? Går greit med lite vekt... :) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt G Spot Skrevet August 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Jeg har golfen din!!!! Har bygd den om til G60 Turbo... Ordnet seg det! Savner du den? Kult.... legg ut noen bilder hadde vært artig å se den igjen. morro å høre at den er tilbake i hender som kan ta vare på den igjen. han som hadde den etter meg har bare brukt den.. er alltid spesielt med først bilen. mye spesielle minner i den bilen... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg