Gå til innhold

Min VW Golf G60 Fra A til nå!!!

Ranger emnet


prosjekt G Spot

Anbefalte innlegg

Originally posted by Aalerud

Skal du bygge om den til Polo G40? må gå sinnsykt i den lille bilen der. :)

 

Polo G40 går bra :D ... til å være en såpass liten motor :D rå aks på dem!

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var bilen levert.... utrolig hvor mye oppmerksomhet en bil kan trekke. på vei opp tok folk bilder av bilen når vi kjørte forbi. mange som blinket og tutet... 4 stk ville oxo kjøre om kapp. Da var jeg ikke lei å be, var tross alt siste tur. Så nå er jeg litt rikere men jeg har ingen golf2 lengere :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by prosjekt G Spot

Da var bilen levert.... utrolig hvor mye oppmerksomhet en bil kan trekke. på vei opp tok folk bilder av bilen når vi kjørte forbi. mange som blinket og tutet... 4 stk ville oxo kjøre om kapp. Da var jeg ikke lei å be, var tross alt siste tur. Så nå er jeg litt rikere men jeg har ingen golf2 lengere :rolleyes:

 

hvor havnet golfen hen da?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by prosjekt G Spot

Da var bilen levert.... utrolig hvor mye oppmerksomhet en bil kan trekke. på vei opp tok folk bilder av bilen når vi kjørte forbi. mange som blinket og tutet... 4 stk ville oxo kjøre om kapp. Da var jeg ikke lei å be, var tross alt siste tur. Så nå er jeg litt rikere men jeg har ingen golf2 lengere :rolleyes:

Huff, trur ikke jeg hadde klart å selge den der jeg... mer jeg sitter å ser på bildene, finere blir den.

Faktisk eneste Golf 2 jeg noen gang har sett som faktisk kler RS fanger & downforcer bak.....

Håpe den blir tatt vare på! Hvor havnet den? Og hva blir neste prosjekt?

 

Forresten... de 4 ble satt i skamme? ;)

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen gikk til Stange rett utenfor Hamar. Var veldig vanskelig å gi fra seg nøkklene. Ekstra vankelig etter alle de posetive kommentarene på forumet. Og på veien. Morro å ha noe ikke alle andre har. De som prøvde seg ble satt i skamme ja. Godt ikke onkel var på veien;). Han skulle vist på noen treff med den til sommeren, så den dukker nok opp på et treff eller to. Til Tommy L. Jeg stikker bort om deg på treff til sommeren, titte litt nærmere på bilen din. Hadde sansen for den. I dag har jeg bestilt KW justerbart og 19" til GolfV min. Som et lite plastrer på såret... he he

 

Siste bilde jeg har av golfen

 

Bilde_25.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

her skal du ha ros for EXTREMT fint arbeid...

 

råaste golf2 eg har sett , uten tvil..likte alt på bilen , bortsett fra lexus bakl. finare med blank / klare ..men ellers sinnsykt digg...fargen va konge

 

stå på...

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annonse.jpg

 

Jeg ringte han, men da var den allerede solgt... går nå et sted i kristiansand.. han fikk 24000 for den... vekket en del minner å se den igjen gitt... spesiellt det der med den første bilen liksom...

 

hva solgte du den for da? og når?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt meg min første nye bil.... deilig å vite at ingen har hatt den før meg. Bilen er en golf V jubeleum, med Bi zenon, Skinn, Sportsunderstell, 17" Vinter, regnsensor osv.... Her er noen bilder av den:l.jpg

 

De først planene er litt større sommerhjul og KW justerbart. Felgene er i hus, måtte bare prøve de på bilen, her trengs det senkesett.... he he :rolleyes:

ferrari002.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår