Turboperformance Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Originally posted by DaButcher dakals liten! Volvoen er ødelagt og du må kjøre sierra?? fysj! Anyhow, kjøp den 242'en ovenfor du, hehe.. 242 eier! så hiver du på den en gr.a. vinge, litt senking, etc, etc. 242 turbo er mye mer spesiellt enn 244 turbo, selv om en orginal 244 turbo dog er rimelig sjeldent! men du, om det er en orginal turbo, da skal den vle ha b21et, ikke b230et? Het enig i at det må være mye bedre å legge tid å penger i en 242 som er mer eksotisk enn en 244 som er utrolig vanlig og ganske kjedelig i karrosseriet Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaniac Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 fatter kommer alltid med reggla..." så lenge du bor hjemme så kan vi bestemme".. er no dritt.. men gir faen i det.. jeg har sykt lyst på den 242.. må prøve og få tatt meg ett lånn bare.. er lærling og 42kr timen er ikke akkurat noe og bli rik av.. men skal gjøre det jeg kan får og få tak i 242.. Siter 91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv 84 BMW 320i (solgt) 84 Nissan Cherry GTT (solgt) 82 Volvo 240 tic (pusses opp) 87 Ford Sierra CL (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by volvomaniac fatter kommer alltid med reggla..." så lenge du bor hjemme så kan vi bestemme".. er no dritt.. men gir faen i det.. jeg har sykt lyst på den 242.. må prøve og få tatt meg ett lånn bare.. er lærling og 42kr timen er ikke akkurat noe og bli rik av.. men skal gjøre det jeg kan får og få tak i 242.. Hva sa han når du kjøpte den orginal turboen da??? Hvis han lot deg kjøpe den så er det jo teit at han nekter deg å kjøpe en 242...er jo sammen bil så å si...men jeg skal ikke fortelle hva du skal eller skal ikke gjøre...dette bestemmer du selv.....;) Men bra at du går for 242...er en knakanes god bil:D Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by volvomaniac fatter kommer alltid med reggla..." så lenge du bor hjemme så kan vi bestemme".. er no dritt.. men gir faen i det.. jeg har sykt lyst på den 242.. må prøve og få tatt meg ett lånn bare.. er lærling og 42kr timen er ikke akkurat noe og bli rik av.. men skal gjøre det jeg kan får og få tak i 242.. Ekke du over 18 a? åssen bil du kjører i skakke bry ræva hans da. Pappa dro også den regla, men da sa jeg bare : vel da får bilen din et par km ekstra ( ca 3000 km siden 3 nov nå. hehe ) MVh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Har en Orginal 240 Turbo 82 mod med b21et hvis du er interesert.. Pris kan diskuteres. Gjerne oppover ;) Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Ja må vel snart begynne på bilen ja, men har lyst på 242 som så mange andre. du burde gå for 242`n synes jeg. Volvo treff på meny eller et annet sted hadde ikke vært dumt alltid koselig med volvo sammenkomster.hehe Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaniac Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 joa er 18.. men det er litt pga at jeg ikke kjøper katta i sekken igjen.. den jeg har nå ga jeg 27000 for og da måte jeg bytte blokka skjæl plus at når vi fikk startan (ca, 4 mnd etter at jeg kjøpte den) fant vi fort ut at det var sprekk i eksoshuset på turbon.. plus alle elektriske feila.. så har kosta meg litt.. typisk det når man er 17 og skal kjøpe bil.. kjøper bare det som ser tøft ut,, tenker ikke på at bilen er i hjel kjørt.. men vis jeg får kjøpt den 242 max 8000kr så var det greit.. håper bare han vill selge den for den prisen.. Siter 91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv 84 BMW 320i (solgt) 84 Nissan Cherry GTT (solgt) 82 Volvo 240 tic (pusses opp) 87 Ford Sierra CL (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bozzo Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 en kollega av meg skal selge en 86-mod som er tatt MEGET bra vare på... GLE og full pakke.. :) Den er rustfri bortsett fra en liten ting i gulvet.. Kjørte oppunder med den for 2 år siden, men er tectylert etc... Han sier han vil ha 15, den har gått 213 tror jeg... Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg