Goliath Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Jeg skulle veldig gjerne sett bilder av interiøret fra en slik bil, helst fra en bil med svarte/røde seter. Er det noen som har en slik bil, og kan være behjelpelige med bilder? Mvh Goliath Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vir^tus Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 http://www.vwaudi-club.no/?s=sebil&bilID=1267&showPic=9793 Her er i alle fall et bilde av mitt interiør, er skittent med du får i alle fall et inntrykk. Siter "Av lidenskap til biler" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Takker og bukker!! Ser du bor i samme by som meg. Tror du muligens jeg kunne få tatt en titt på det interiøret en dag hvis du har tid/mulighet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Tusen takk til Vir^tus som lot meg prøvesitte Edition interiøret i dag :) 15 minutter senere var det bestilt, så nå går jeg bare og venter på at det skal komme! Vir^tus, ser frem til å se deg på lokallagstreffene. Nå kan du ikke skylde på at du ikke kjenner noen iallefall :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Originally posted by Goliath Tusen takk til Vir^tus som lot meg prøvesitte Edition interiøret i dag :) 15 minutter senere var det bestilt, så nå går jeg bare og venter på at det skal komme! Vir^tus, ser frem til å se deg på lokallagstreffene. Nå kan du ikke skylde på at du ikke kjenner noen iallefall :D Pris på disse? Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vir^tus Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Ikke noe problem. Har man vag så har man vag og må oppføre seg broderlig!! Hvordan fikk du ordnet frakten? Ja må få fingeren ut og komme meg på møtene, dra med meg noen andre kompiser med vag og. Siter "Av lidenskap til biler" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vir^tus Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Originally posted by KingCamel Pris på disse? Goliath får selv avsløre hva han gav for sine. Vet ikke om jeg vil fortelle hvor mye jeg gav for mine.... risikere å tro at jeg driver med "lusk"... ;) Nei gav 2000,- for mine på den lokale bilopphoggeren. Siter "Av lidenskap til biler" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Kom på 3000+mva. Ifølge selger var det 100% strøkent. 2 forseter, komplett baksete 4 dørtrekk og gulvteppe. Endel rimeligere enn mye avv det andre jeg har fått pris på rundtforbi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Ingen som vet hvor man får tak i recaro skinnsetene :) ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Desember 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Søk på http://www.fbt.se og http://www.dataophug.dk Det er søkesider for svenske og danske huggere. Fant utrolig mye snacks i Sverige, men ingen av dem svarte på mail, og blir mye stress med frakt og toll og drit.... Så jeg gikk likesågodt for Edition interiøret. Aner ikke hva prisen ligger på for skinn i Sverige, men det var iallefall mye av det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 pris på skinn er vel alt ifra 3-4-5 tusinger tenker jeg, kommer litt anpå kvalitè og slik :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansfa Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 er det noen som vet hvor dette interiøret finnes i norge? kanskje en side over alle huggeriene i norge eller noe slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg