KviljoRacing Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Veldig fine bilder! Men jeg satte braketten på baksida, eller innersida av akselhylsa, sånn at du ikke trenger den ernorme spaceren, i tillegg til lengre hjulbolter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tcr Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 hvilke skiver bruker du, virket som om caliperne stod så langt ut? Siter x-Kadett c cosworth 526 hk http://www.grombil.com x-Ktm 525 SuperMotard Ducati 998 testastretta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 du får ikke satt kalipern på andre sida av braketten da? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Hmm. Kanskje jeg setter calipern på baksiden. Nye bilder kommer. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 du har jo litt muligheter da, for selve braketten kan vel også monteres bak andre sida av akselen der den sitter nå?? legg innpå skiva først så ser de jo hvor kalippern passer best da.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Braketten kan bare monteres på yttersiden an "hylsa".... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Som sagt, brakketen kan bare monteres på en måte, men jeg lager spacere, og bruker pinneboltene til å feste de, og lager 4x 4x100 hull som gjenges opp, da kan jeg bruke hjulbolter på bakhjula. Det tror jeg vil fungere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 men du får da satt kalpern "bak" braketten da Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 men du får da satt kalpern "bak" braketten da Hehe, tenk etter litt nå :) Blir det plass til skiva når du har satt på caliperen sånn som du vil ha den? :D Nei beste løsningen er nok å frisere braketten en del, og sette den på baksida, for det er der den skal stå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Lager en spacer jeg, da får jeg fylt ut hjulbuene mer!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Hehe, funker sikkert det også, bortsett fra at det vil bli flere løse deler og desto mer arbeid. + jeg vil tro den blir hakket for brei bak også :) Men det er jo bare å prøve det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Tru'kke den blir for brei, jeg bruker A akslingen, og den er smalere... Får se om jeg gidder å frese i kaliper'n. Men jeg tror ikke det går pga. den innerste bremseklossen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Aha! Ja da blir det kanskje ikke så gale likevel. Men de akslingene jeg har sett, har hatt braketten på baksida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 HVor mye skal du ha for en frontspoiler? Veit du om noen som har en stor hekk spoiler ala 400 liggende? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Har selv vært på utikikk etter 400-hekkspoiler, men det er ikke så lett. Opel400club.de selger noen veldig fine, men vet ikke hvordan det blir med frakt. Jeg tar 2900,- for spoiler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg