AnDy_99 Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Har flytta cdspillern i golfen min ned i midtkonsollen så ble jo et tomrom midt på dashen der.. noen som vet om det finnes en boks eller noe som passer rett inn? slik at man kunne fått et rom der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Har liggende en boks som passer slik at du får en oppbevaringsboks der, men det beste er jo å lage en plast plate som du feller inn noen instrumenter i..... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 har lest på vortex forumet en gang at man får kjøpt en boks fra en eller annen ford som passer rett in der, med koppholder hvis jeg ikke hukser feil.... Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDy_99 Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Originally posted by R|ppeR har lest på vortex forumet en gang at man får kjøpt en boks fra en eller annen ford som passer rett in der, med koppholder hvis jeg ikke hukser feil.... ok.. du husker ikke hvordan ford? evt en butikk som selger disse? hehe.. kanskje litt risky med en koppholder akkurat der..:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg