devileh Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 I morra(senere i dag med andre ord) skal jeg endelig søke etter jobb. Går jo på skole så blir jo deltid men likevel, må jo spare. Er jeg heldig får jeg jobb på en lokal Meny butikk her. Har allerede nok penger til lappen, nå mangler jeg bare å ha råd til selve bilen hehehe. Tenke seg til... Meg i arbeid, hadde aldri trodd det ville skje. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Man må jobbe for å få det man vil ha i livet.. :) Jeg fikk min første ordentlige jobb som 14-åring! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Veldig sant. Først nå at jeg har vært opplagt nok til å kunne ta meg jobb vedsidenav skolen. Gleder meg. Hadde vært så fint om jeg fikk den jobben. Får stipend i tillegg så er godt på vei snart. Forhåpentligvis. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Jeg er 18. Det er absolutt INGEN andre en meg selv som har betalt for bilen min å ting jeg har investert i den. Er bare å få seg et mål og begynne å spare. (så hjelper det jo å jobbe også, ikke bare gaver osv...) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Jeg tror nok ikke jeg blir til å få noe hjelp til å betale bilen jeg heller nei. Må spare stipendet og begynne å jobbe nå. Jeg kunne ikke søke på jobb i dag ser det ut som... Jeg kunne ikke bli kjørt dit i dag nemlig(Åh herregud jeg må bli 18 snart så jeg slipper dette tullet!) man må nesten ha bil her i Larvik. Buss tilbudene er grusomme. Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg