Opus Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Noen som vet hva koden på 16v kassen er, evnt. fra hvilken golf 2Y2-kassa stammer fra? Forrige eier av 16v'n min mente at det var en kasse fra en 1,6l som ble puttet inn da drevene i den originale kassa ble kjørt til grøt. Btw; ligger på 2k rpm i 4.gir @ 60km/t, synes det er litt vel høyt kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Rotet litt rundt i Elsa:D , men fant kun A** kasser der. Ingen som har peil på hvilken mod. 2y2 kassen stammer fra? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Originally posted by Opus Btw; ligger på 2k rpm i 4.gir @ 60km/t, synes det er litt vel høyt kanskje. Akkurat det jeg har også... Og jeg har 1.8 (syncro, vet ikke om det har noe å si) Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Originally posted by spruCe Akkurat det jeg har også... Og jeg har 1.8 (syncro, vet ikke om det har noe å si) Okay, sjekket litt mer nøyaktig nå i kveld, ligger på 2400 rpm i 4.gir @ 60 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg