olufro Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Halla gutta (å jenter :))) Var ute å rægga litt i stad, så så jeg en feeet bil med påpp åff. Seriøst ass grønn varn, tror det sto corsworth bakpå. Noen som væit mer? Så den i oslo. Hva er corsworth? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
450hk Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by olufro Halla gutta (å jenter :))) Var ute å rægga litt i stad, så så jeg en feeet bil med påpp åff. Seriøst ass grønn varn, tror det sto corsworth bakpå. Noen som væit mer? Så den i oslo. Hva er corsworth? :hvaskjera ? Siter Life Is Hard And Then U Die;) Thats Life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by olufro Hva er corsworth? Corsworth er en skrivefeil, den kan muligens være fet, men fortsatt ingen bil. Du må ha sett noe annet, da Corsworth aldri ble levert med pop off:D Et lite tips for fremtiden; Skriv norsk, altså enten nynorsk eller Bokmål.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Eller at han bare håner folka som skriver på Carspottingforumet :) Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Tror det jeg i allefall. Er mye patetisk her da, folk som etterlyser lyden av en dump de hørte en gang osv:rolleyes: Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 hehe...satser på dette va litt ironi...men kan aldri vite Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg