bmwpower.no Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Vurderer å selge en intercooler jeg har stående! Størrelse: Ytre mål: 95cm*40cm*8,5cm register mål: 75cm*38cm*7cm BUD! Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 1500,-? Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by fillern 1500,-? Det var nok litt lavt! Da lager jeg heller to av den ;) Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Hva har du tenkt deg som minstepris da? Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by fillern Hva har du tenkt deg som minstepris da? Ser på bud over 2500kr.. Ellers bygger jeg den om til to, da jeg har en som er intr i å gi 2k for "halve" =) Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Desember 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 SOLGT! Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg