audifanatic Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Lurer på noen ting angående Audi V8 baklys til min Audi 80cc. Har fått intrykk av at det ikke finnes ferdig tilpassede slike "relfeks plater" (den på bagasjeluka) til Audi 80cc? stemmer dette? Hva anbefaler dere meg å bruke til å lime plastikken med når jeg skal skjøte denne platen etter å ha tilpasset den? på forhånd takk. MVH Henrik Haugen (audifanatic) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Ingen her på forumet som har montert slikt før?:( Merkelig. har tenkt til å legge inn en bestilling her: www.custom-auto-craft.com så fort som mulig, men jeg er litt interesert i tips osv angående hva jeg skal lime med og om det finnes noen ferdig kortet ned lykter? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg