Gå til innhold

HJELP!! Turbotrim. Noen som har peil?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Takk for tips.

Savner litt prisinfo og eksakte tips,men ellers fornøyd. :-)

 

Bilen er ca 30mm nærmere bakken enn normalt..

Ser faktisk mer ut,men det gjorde seg iallefall..

 

Ser noen skal ha 7000kr for en chip,andre 5000kr..

Er det slik at chipen koster svært lite i innkjøp,og at det er opp til de enkelte å presse pris??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FireFly

Takk for tips.

Savner litt prisinfo og eksakte tips,men ellers fornøyd. :-)

 

Bilen er ca 30mm nærmere bakken enn normalt..

Ser faktisk mer ut,men det gjorde seg iallefall..

 

Ser noen skal ha 7000kr for en chip,andre 5000kr..

Er det slik at chipen koster svært lite i innkjøp,og at det er opp til de enkelte å presse pris??

 

Selve komponenten koster max. 100kr. Resten er fortjeneste til diverse ledd (produsent,importør,selger,moms,etc...) ;)

 

Selv betalte jeg ca.2000kr. for chipen som står i bilen min, og jeg hadde ikke gidda å betale no mer,igrunn... ;)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang. chip kan det vere store forskjeller ute og går. største kostnaden er utvikling. selve chipen koster jo ikkje mye. min erfaring fra opel er att dei som har spesialisert seg på opel leverer dei beste chipene. dette gjelder sikkert vag også. dei som lager chip til 10000 forskjellige biler kan jo ikkje ha lagt ned så mye arbeid i hver enkelt type... så ofte er det nok verdt pengene å betale litt mer.. ein "billig" chip kan i verste fall ødelegge motoren din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FireFly

Hvor fikk du gjort det? om det er lov å spørre..

Holder til i nabobygda di...

På forhånd takk..

 

Lodda inn chipen sjøl. Kjøpte den av en kar som selger en god del stæsj til 200SX, og chippen funker knallbra den (ikke noe hjemmelaga husmormekk nei). Dog, jeg vet ikke om det er lett å skaffe til andre biltyper enn SX...

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår