FireFly Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Har en 98 Passat 1,8T. Hva kan gjøres for å få litt mer guffe? Hvem kan gjøre det? Hva er best? Hva koster det? Hvem er billigst? Hvor får jeg kjøpt og montert det? Helst i M&R,men ikke så farlig... Takker for vettuge tips.. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Få deg en chip du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-Erik Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Har en kompis som chippa sin Passat 1,8 Turbo... det ble mye bedre det. Men nå vet ikke jeg om du bare er ute etter mere gamp i motor'en... men det jeg hadde gjort var å skaffa meg et senke sett. Fått stiva bilen ordentlig opp... Han jeg kjenner som har chipa, han detter omtrent av i svingene, forferdelig myk bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SC_- Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Har en kompis som kan turbobiler og hjelper med både deler og rbeid, var til god hjelp da jeg bygde biln min. send pm om du er interessert :) Siter Volvo 240 TIC ;) visit: www.gatebilvestnes.com for more info! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 http://WWW.TS-RACING.NO ELLER VAR DET http://WWW.TSRACING.NO dE GUTTA HAR PEIL, OG KAN LOVE DEG DEG AT DE KAN JHJELPE DEG.....15 MIN OG DU HAR OVER 200HK Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFly Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Takk for tips. Savner litt prisinfo og eksakte tips,men ellers fornøyd. :-) Bilen er ca 30mm nærmere bakken enn normalt.. Ser faktisk mer ut,men det gjorde seg iallefall.. Ser noen skal ha 7000kr for en chip,andre 5000kr.. Er det slik at chipen koster svært lite i innkjøp,og at det er opp til de enkelte å presse pris?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Originally posted by FireFly Takk for tips. Savner litt prisinfo og eksakte tips,men ellers fornøyd. :-) Bilen er ca 30mm nærmere bakken enn normalt.. Ser faktisk mer ut,men det gjorde seg iallefall.. Ser noen skal ha 7000kr for en chip,andre 5000kr.. Er det slik at chipen koster svært lite i innkjøp,og at det er opp til de enkelte å presse pris?? Selve komponenten koster max. 100kr. Resten er fortjeneste til diverse ledd (produsent,importør,selger,moms,etc...) ;) Selv betalte jeg ca.2000kr. for chipen som står i bilen min, og jeg hadde ikke gidda å betale no mer,igrunn... ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFly Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Hvor fikk du gjort det? om det er lov å spørre.. Holder til i nabobygda di... På forhånd takk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john magne Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 ang. chip kan det vere store forskjeller ute og går. største kostnaden er utvikling. selve chipen koster jo ikkje mye. min erfaring fra opel er att dei som har spesialisert seg på opel leverer dei beste chipene. dette gjelder sikkert vag også. dei som lager chip til 10000 forskjellige biler kan jo ikkje ha lagt ned så mye arbeid i hver enkelt type... så ofte er det nok verdt pengene å betale litt mer.. ein "billig" chip kan i verste fall ødelegge motoren din.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Originally posted by FireFly Hvor fikk du gjort det? om det er lov å spørre.. Holder til i nabobygda di... På forhånd takk.. Lodda inn chipen sjøl. Kjøpte den av en kar som selger en god del stæsj til 200SX, og chippen funker knallbra den (ikke noe hjemmelaga husmormekk nei). Dog, jeg vet ikke om det er lett å skaffe til andre biltyper enn SX... Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg