BeemerZ1 Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Ja til fresekurs!:D Har fres tilgjengelig (Bosch), men aldri brukt den... Kunne tenke meg å lære å bruke den skikkelig. Vet det går an å gjøre mye rart. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Skal sjekke om jeg kan ordne det til på den fresen jeg har, den freser ned til 13cm nå, men det er for mye.. For hvis du ser på den fresen jeg har lagt inn bildet av tidligere http://scaptocs.bosch-pt.com/boptocs-sca/Product.jsp;jsessionid=1909098D88DF0DAB504C205493E0019B?division=hw&language=no-NO&ccat_id=9621&prod_id=8517 Så ser du den parallellen som følger med der, denne skal vendes, opp/ned når man skal frese sirkler, og da vil den kanten som skal ligge inntil plater når man freser rett komme i veien/stange i fresen. Som igjen fører til at man ikke får freset så små sirkler, denne kan jo seff, kuttes vekk, men da kan jeg ikke frese rett/parallell etterpå, hehe.... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg