robin4 Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Ok, Hvis man skal ha flere HK, så trenger man litt mere bremser for å stoppe faenskapet! Så hvordan er d å få på noen skiver bak på kjærra mi? Golf 1 cab Antar at 16v sett vil være bra? Har ventilerte Gti skiver foran -Robin :D Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Er nesten helt sikker på at det ikke er forskjell på skivene bak på 8V og 16V. Golf 2 GTI og GTI 16V har jo skiver bak. :) Spindlene passer rett på ener akslingen. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Januar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Originally posted by erling Er nesten helt sikker på at det ikke er forskjell på skivene bak på 8V og 16V. Golf 2 GTI og GTI 16V har jo skiver bak. :) Spindlene passer rett på ener akslingen. oki, kult :D hvor mye koster noe sånt komplett med alt man trenger? Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Jeg betalte 1500,- på Tandberg. Så ut til å være nye calipere. =) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2003 Du får høre på pris hos høggere rundt om i riket.. :) Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Du kjøper 1 stykk 16v/8v GTI bakaksel på skroten, passer på at alt fungerer som det skal, og kjøper håndbrekk wire fra Scirocco 16v. Har det meste som trengs til min hjemme, med Golf IV calippere. Blir første Polo med Golf IV calippere bak. Må bare fikse bremse slanger først. Har jo bare hatt det liggende siden mai........ Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Kan du bruke golf 4 calippere bake på golf 1 altså? Hvorfor skifte bakakslingen? Mulig jeg misforsto kan du ikke bruke gti spindel fra golf 1. skiver og bremseklosseholder ifra golf 2? viss du skal ha golf 4 calippere bak! må du da bruke bremseklosseholder ifra golf 4 og lage egne fester? hvilke bremseklosser skal brukes? link til noen som har gjort dette? bilde og info? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Du bruker spindel fra Golf II. Enklest å kjøpe hele bakakselen, men du bruker den fra Golf I. Jeg bruker alt fra Golf II unntatt bremseslanger og calippere. Calipperne passer rett på Golf II/III "sadler". Plug and play bortsett fra bremseslanger som må spesiallages, da de har en annen innfestning på calipperen enn Golf II. Golf IV sine er for lange. Har ikke sett det på Golf I enda heller. Golf Iv sine er i alu, og er lettere enn Golf II/III Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Originally posted by erling Er nesten helt sikker på at det ikke er forskjell på skivene bak på 8V og 16V. Golf 2 GTI og GTI 16V har jo skiver bak. :) Spindlene passer rett på ener akslingen. Stemmer ! 16v og 8v har like bakbremser, men Golf G60 16v (skjelden) har 239mm bak visst jeg ikke husker feil. Er i allefall en som har større bremser bak en alle andre VW. Husk at på VW og Audi passer "alt" overens. Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Januar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2003 Golf Rallye har også 239 bremser bak. Har en komplett bakaksel med 239 skiver og kalippere liggende. Vet ikke hvordan det er å montere dette på vanlig stiv bakaksel da. Golf G60 16v (limited) har samme drivverk som rallye. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Februar 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Kan jeg bruke 256mm fra passat feks eller golf II? Her er ett bilde av dagens leveranse på døra :D :D Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Februar 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Kan jeg bruke 256mm fra passat feks eller golf II? Her er ett bilde av dagens leveranse på døra :D :D Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Hvor kom de fra ? hva kosta sånt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Du kan bruke skivene, klossene og caliperen, men ikke bremssadelen. Der passer ikke hullene. Der må du ha sadler fra tidlig 80/90 Quattro, Coupe Quattro eller Audi 80/90 med femmer. Mulig de finnes på noen sene Passat 32b med femmer. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Februar 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Originally posted by Henrik Hvor kom de fra ? hva kosta sånt ? Jeg fant dem på http://www.dellorto.com NYE 2x Dobble 45 DCOE Weber £185 x 2 = £370 Linkage kit m / gasswire etc. = £56 Frakt = £35 Levert på døra av lastebil Kan hende du slipper unna momsen, men er ikke sikker. Jeg har iallefall ikke fått no brev fra tolldirektoratet Totalpris - ca 5500,- Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg