IceCool Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Noen som har koblingsskjema eller noe sånn og liste over komponenter jeg trenger til denne operasjonen? Glemmer alltid lysene :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kskr Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 bare koble styrestrøm til noe annet som skrur seg på når du starter bilen... Siter Ford Sierra 2.0i Clx (FERDIG) Ford Sierra 2.0i Clx (GOD BIL) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceCool Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Jo, men trenger jeg ikke et rele og en grønn overledning eller 2? :P Burde vel sitte over en sikring også? Det er ikke noe som slår seg på når jeg vrir om tenningen, bare motoren som starter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kskr Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Kanskje hvis du trekker fra den grønne, med kortslutning i begge ender... husk blinklysolje... Siter Ford Sierra 2.0i Clx (FERDIG) Ford Sierra 2.0i Clx (GOD BIL) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceCool Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 Steike bra opplegg, var hos BMW og spurte om de viste hva jeg trengte og hvordan det skulle kobles for å få lysene på tenningen, men de hadde ikke peiling :eek: Må vel dra på bilelektro nå.... Doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aregar Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 De vet vel om du legger to tusenlapper og nøkkelen på bordet hos dem? :D Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceCool Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Får hjelp av onkelen til kameraten av en kamerat til en kamerat eller noe sånn hehe, BMW her i byen er håpløse og jeg gidder ihvertfall ikke betale 2000 for å få det gjort. Et rele kan da ikke koste mere enn en 100 lapp eller to, og folk som kan dette gjør det på 30 min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg