Roberto Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Jeg har installert patch 1 og pathc 2. Når jeg starter spillet, så kommer "ACTIVISION" og en til "reklame" ting opp, så bare hopper den ut!! Jeg har Athlon 1.3GHZ, 32 MB skjermkort 256ram, masse hd plass osv.. hmmmm..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Uten noen patch, så virker det, men det er grådig dårlig (såklart). Installerer første patchen jeg, se hva som sjer..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Fortsatt svæææært hakkete, klarer ikke kjøpe bil :( Installerer jeg patch 2 , så klikker det bare (svart sjerm, med blå linje som det står street legal på).... HJELP!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Du får dra i butikken og klage da? :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Samme problemet har jeg. Det er noen Indeo(?) video drit piss drivere som mangler :mad: :mad: Noe codec greier. Noen som vet hvor slikt kan lastes? Vel jeg har funnet ut en måte å starte spillet på da. Sett oppløsningen på skjermen din til 800x600 med 32bits farger. Deretter starter du spillet, får en svart skjerm og trykker esc. Da vil bildet minimere seg. Klikk på street-legal på taskbaren for å maksimere det igjen, og en ny svart skjerm dukker opp. Og trykk esc igjen! Da kommer i allefall jeg inn... Disse svarte skjermene er intro-videoene til spillet, som ikke vil spilles av fordi det mangler noen drivere av noe slag. Kjører du Windows XP? Det gjør jeg... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarasque Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 slett video filene så kommer dem ikke opp... hadde problem med dem jeg og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|PsYcHo| Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Originally posted by BimmerMisbruker slett video filene så kommer dem ikke opp... hadde problem med dem jeg og.. last ned nye skjermkort driver på nvidia.com for de som har skjermkort med nvidia chip jeg har en ny update til det spille på ftp,en min.. kasje prøve den ? prøv også og instaler nyeste directx drivere og.. Siter <-- Drive as hell before the devil gets you --> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Svarte svingende!! Når jeg skal kjøpe bil kommer det melding om at diverse filer mangler!! jeg har jo den flt-stlg.bin fila på 770mb, noen andre som har dette problemet?? Har innst alle 3 patchene. Hele mappa mi er på rundt 498mb og ca 9100 filer, hva har dere?? Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.pugg Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Nå har jeg fått original spillet fra usa, men enda får jeg sort skjerm i begynnelsen. Kommer ikke videre. Hører musikken og det står "main menu" oppe i høyre gjørne, men ellers er alt dødt. Hjelper ikke noe når jeg innstallerer patchene. Er det noe som kan hjelpe meg, jeg vil spille.:mad: Siter use your mind!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2003 Last ned indeo xp drivere fra Kazaa. Spillet krever denne codecen for å spille av intro-filmene. Lykke til! :cocain: Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.pugg Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Jeg har ikke windows xp da. Jeg har millenium og jeg kan se intro videoene,men etter det så blir det svart. Siter use your mind!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Januar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2003 Jeg fikk bare spillet til å virke når jeg kjørte det fra maskinen altså ikke fra cden. Det hjalp også å slette de 2 .avi filene som ligger i spill mappen. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg