integrale 16v Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Jeg har et problem med at det dogger på rutene i min s-4 avant. Det starter bakerst i bilen og trekker frem fort som fan når bilen er blit varm.Noen som har hatt samme problem?:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by s-4 avant Jeg har et problem med at det dogger på rutene i min s-4 avant. Det starter bakerst i bilen og trekker frem fort som fan når bilen er blit varm.Noen som har hatt samme problem?:mad: Defekt pollenfilter? Blokkert utlufting? Eller kanskje du ganske enkelt har på resirkulering på varmeapparatet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Om duggen blir borte når du åpner et bakvindu f.eks så har du et problem med å få den varme våte luften ut av bilen... Finn utluftingshullene og sørg for at de er åpne :). Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2003 Prøv å ha bildøren åpen i 2minutter når du parkerer bilen for dagen. Da kan det hende du ikke får problemer med dugg neste gang du bruker den. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg