zizco Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Over et år siden sist jeg prøvde å modde en bil. Ikke bry dere om bakgrunn :) Samme utgangspunkt som over. Siter zizco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 hadde vert kulere uten dekaler og det første luftinntaket så litt fake ut. eller var den fin;) Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Må vel si at det andre så verre ut.. greit nok om det skulle kjøle bremsene, men det er den for høyt oppe for og for langt bak.. og luft-utslippet passer ikke.. er kanskje for stort.. Også må du klippe ut litt mer nøyaktig.. det ser litt rart ut.. Litt konstruktiv kritikk må man tåle:p X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 sant det -x- , sånn er gamet:p kan ikke si jeg er heeelt enig med alt du har gjort. på den nederste står bilen rett, imens du har vist setene på fører og passasjersiden... luftinntaket, synes felgene ser forferdelig flate ut! litt mer jobb med eksosen på sideskjørtet kanskje?? stå på !! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg