smiley87 Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Jeg har kjøp cd-spiller, 6*9 høytalere(220W), og en forsterker på 500W.. har en kabel som jeg skal koble opp fra batteri og til forsterker(10mm2) og en sikring på 40A. Og det jeg lurer på er om kabelen som jeg tenker å bruke er tykk nokk og om sikringen er stor nokk? Skal kjøpe 2stk 12" subber snart(rundt 500W hver) og en forsterker til på 900W... kan jeg da ha den samme kabelen og sikringen? hadde og vært fint om dere kunne forklart litt om hvordan jeg skal koble det opp. har ikke så mye erfaring om bilstereo enda, men en link om oppkobling hadde også vært fint:) Siter Bjørnar Trangmyr Honda Civic Coupè 1.5Lsi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 For å gjøre det enkelt: Kort svar først, nei det holder ikke. Bruk en del tid på å lese allt her. Hvis du av en eller annen grunn ikke gidder lese allt, så få i hvert fall med deg punkt nr: 14 16 19 107 Leser du gjennom den siden der har du lært mye! Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg