thjemaas Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Jeg vil gjerne ha et nytt gulvtrekk, og nye dørtrekk til en 86-modell golf. Det er en 3-dørs, helst blått av farge. Men kan også ta sorte. Fint om du er i nærheten av Stavanger, men det er ikke noe must. Ellers trenger jeg et begge vinduene og et speil til førersiden. Det er gamletypen dører. Skulle gjerne hatt disse delene i går!!! =) Siter Audi TT 1.8TQ 01-mod. *Solgt* Honda Accord 2.0 VTEC..94-mod. *Solgt*Opel Kadett 1,3..84-mod. *Solgt*VW boble 1,3..66-mod. *Solgt*(Volvo 242 b230a..80-mod.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 har noen lyseblåe dørtrekk, helt strøkne, pluss helt strøkne ruter, hvor mye gir du meg? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thjemaas Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Det er begge rutene på den ene døren du har ja? Er den gamle typen dører jeg har. Er lommene inntakte på dørtrekkene? Si hva du vil ha for delene, jeg betaler selvfølgelig for frakten. Siter Audi TT 1.8TQ 01-mod. *Solgt* Honda Accord 2.0 VTEC..94-mod. *Solgt*Opel Kadett 1,3..84-mod. *Solgt*VW boble 1,3..66-mod. *Solgt*(Volvo 242 b230a..80-mod.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 eg har vinduer og muligens eit speil til deg Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thjemaas Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Hvor mye skal du ha for dette? Har skrudd litt i dag, og trenger faktisk begge speilene... IKKE snu dere for fort med et panser i hendene :D Da blir man i mitt tilfelle fri for speil! doh Siter Audi TT 1.8TQ 01-mod. *Solgt* Honda Accord 2.0 VTEC..94-mod. *Solgt*Opel Kadett 1,3..84-mod. *Solgt*VW boble 1,3..66-mod. *Solgt*(Volvo 242 b230a..80-mod.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg