Havdal Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Har idag byttet motor i min 86 c -85 mod etter et mindre havari. Problemet oppstå da jeg hadde satt i den nye, og skulle koble fordeleren til coilen. Da oppdaget jeg at det istedenfor en leder, som det var tidligere, så var det nå 3 ledninger fra en plugg som gikk fra fordeleren. Noen som muligens vet hva jeg må gjøre nå? Skulle jeg hatt coilen fra donorbilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 hvilken motor har du satt inn da?? du har sikkert hatt HK motoren med mekansike løftere, og stift tenning, og byttet til en MH motor med hydrauliske løftere og elektronisk tenning med hallgiver, og tenningsmodul. må enten bygge om til stift, da må du lage en slags spacer til fordeleren, da fordeler til mekaninske løftere er mindre enn hydrauliske. eller skaffe deg de ledningene og tenningsmodulen...... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Var nok en MH ja, så har vært å hentet tenningsmodul nu..Der ser man hva som skjer når man har det travelt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg