Mandel Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Da bilen min ble retta opp igjen etter krasjen ble det kjøpt på nye tåkelys fra autospar.. (det tåke+blink kittet til 1200 ellerno) og her en dag for et par uker tilbake så jeg at det ene glasset var sprukket, jeg ble såklart sinna men skjønte ikke åssen det kunne ha skjedd, for det var ingen skader i glasset annet enn sprekken, og bilen har ikke vært i fysisk kontakt med noe.. i går så jeg faenmeg at den andre har sprukket også.. dette har da skjedd på tur/retur fra oslo.. og da var bilen IKKE fysisk i kontakt med noe.. så det jeg lurer på, er det flere som har merket dette? jeg vurderer og klage, men er vel ikke store vitsen siden oppretteren ikke har kvitteringa for lyktesettet... mvh fredrik *sinnataggen* Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Er dette disse fra Jom? Isåfall så har jeg de også. Har ikke fått no sprekk i dem.. enda. Tåler dem ikke kulda mon tro? For du hører jo når du får steinsprut som regel. Men hvis du har kvitteringa for det settet du kjøpte først så kan du jo bruke den. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Jeg tipper det er samme greiene som Corre gutta sliter med, at tåkelysene ikke tåler kombinasjonen varme, fukt på en side og kulde på den andre siden.. Men, jeg spekulerer også på kvaliteten på de lyktene, ca. 1200 for komplette tåkelys er billig.. Jeg kjøpte av den gamle typen, Zkw og dem var svindyre. Men, finn deg en kvittering eller ring Autospar og forklar situasjonen, kanskje dem kan finne transaksjonen i sine papirer og er snill med deg.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 hmm.. må nok ta kontakt med autospar for og sjekke.. sender en mail nå, så poster jeg eventuelle svar her siden.. takk for svar hilsen fredrik Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Det er da "barnelærdom" :)og ikke bruke slike tåkelys når det snør. (om det gjorde det) Tror dette er et problem på de fleste tåkelys, selv mine gamle tåkelys som var ganske tykke sprakk av dette. Derfor aldri mer. Mine tåkelys er skrudd av for vinteren. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Mine har aldri sprekt. kjører med tåkelys hele tia. Er nok bare dårlig kvalitet. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by rairai Mine har aldri sprekt. kjører med tåkelys hele tia. Er nok bare dårlig kvalitet. Hvor har du kjøpt dine lykter fra rairai? FK sine? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Ene tåkelyset mitt har også sprukket, trodde det var steinsprut jeg. Noe jeg antar at det er fordi andre er like helt enda, og det er fint med tåkelys på mørke vinter netter :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 det ene hos meg sprakk først. så sprakk det andre 2 uker etter ellernoe.. men man kan bare glemme noe støtte fra gode gamle autospar.. de nektet BLÅTT og ta imot no reklamasjon på dette.. så service er de ikke alltid like flinke på der nede! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 ene mitt har også sprukket/smeltet men det er fordi linsa har løsnet og ligger inntil glasset :D Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by rairai Mine har aldri sprekt. kjører med tåkelys hele tia. Er nok bare dårlig kvalitet. Regner med at du hadde av den orginale typen; de korte eller de brede, disse er det ganske bra kvalitet på, jeg monterte mine på vinteren og brukte dem hver dag uansett føre osv. Av den typen som du monterer i de orginale hullene er nok disse de beste... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by B.T.i Regner med at du hadde av den orginale typen; de korte eller de brede, disse er det ganske bra kvalitet på, jeg monterte mine på vinteren og brukte dem hver dag uansett føre osv. Av den typen som du monterer i de orginale hullene er nok disse de beste... Hvilke er det du mener B.T.i? De som kommer orginalt med GTI og VR6 modellene? :confused: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 jeg hadde den lange typen orginale ja.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by Oleee Hvilke er det du mener B.T.i? De som kommer orginalt med GTI og VR6 modellene? :confused: De som kom på noen av modellene ja, noen var korte og noen lange.. Jeg hadde de lange, solgte dem til Deia her på forumet.. Autospar selger dem kanskje fortsatt Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Forresten, du Mandel! Fikk du ingenting tilbake av autospar?? Jeg skulle vel egentlig ha holdt kjeft, fordi nå fant jeg ut at andre tåkelysglasset mitt også har sprukket. En burde vel iallefall forvente at disse skal holde på vinteren også, vi bor tross alt i Norge. Og hvis de da ikke tåler vinteren så burde det vel stått på vareinformasjonen. Er iallefall utrolig ergerlig å kjøre med to sprekte tåkelykter:D *sinna* :( Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg