B.T.i Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Da søker jeg herved etter hjelp fra Photoshop gudene her:) Jeg lurer på om noen av dere kunne moddet bilen min litt? Første bilde: Er interessert i chrome speildeksel, chrome riller på grillen og kanskje en diskre sort toppstripe.. Andre bilde: Her er jeg interessert i blåbaklys og en annen bakpotte, enkel rund 3,5" eller 4".. Med blå baklys mener baklys som er blå og litt sort, som på bildet nederst, bare blått der det er rødt:) Bildet bakfra er i veldig dårlig kvalitet og noe uoppdatert, men eneste jeg fant.. Og første premien er lønn i himmelen og påtaleunnlatelse:D På forhånd takk Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg