Golf IV driver Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Oioioi.. jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Da jeg i kveld skulle montere mine nye elementer i døren foran, ble alt kaos. Det var orginalhøyttalerene i min Golf IV som skulle byttes ut. Først røk festene til "grillene" på orginalelementene som av en eller annen dum grunn sitter fast i døren. Deretter når jeg har fått av disse "grillene" finner jeg at det faktisk kan bli ganske vanskelig å få tatt ut disse gamle elementene, da hele dør-platen hindrer meg i å få tatt ut de gamle elementene. Plastikken fra døren gjemmer altså kanten på elemtene, eller lettere sagt: Elementene ble satt inn før dørpanalet. Nå henvender jeg meg til dere der ute, for å søke om råd og tips i forbindelse med denne monteringen. HJELP!! Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Missforstår jeg hvis jeg sier du ikke har tatt av plastdekselet på døren? Du må vel i så fall ta av dekselet på døren, det sitter med noen skruer bare. Samt en bak håndtaket. Er enkelt og greit å få av det... Har bare gjort det med bakdøren, men det gikk veldig greit... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Aller først må du begynne med å ta av dørtrekket.. Nicolay forklarte hvor skruene satt.. Så er letteste måte å ta ut dørplaten for så å få ut elementene.. Elementene er pop-naglet fast til dørplaten.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 Trinn 1: Skru ut de 3 skruene under på døren. Trinn 2: ta av dørhandtaket, og skru ut de 2/3 skruene der. Trinn 3: Napp ut dør panelet i nedre kant, og løft hele panelet opp Trinn 4: Borr ut popp naglene, og fjern høytaleren. Trinn 5: Lag en ring som er ca 1,5 - 2 cm. slik an den nye høytaleren ikke kommer i veien for vinduet. Trinn 6: eventuellt legg opp ledningene, sett høylaneren på plass Trinn 7: Gjør trinn 3, 2 og 1. Trinn 8: Bytt side og gjør det samme en gang til. Lykke til. Skulle det være spm så spør meg eller "MOREL";) Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 her har du en link om hvordan du tar av dørpanelet med MASSE bilder... Grei å bruke... http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=960833 Håper den hjelper deg... visst ikke send meg en PM. så skal du få svar på det du eventuellt lurer på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg