mono Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 ClusterOne, lyst å selge de nedre luftehullene til meg fra fronten? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 ClusterOne, lyst å selge de nedre luftehullene til meg fra fronten? Haha, du kan spøke du som har laken.. Nei de selger jeg ikke. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 hvor mye koster wolfsburg emblem a>? har sett et i tyskland, fikk ganske lyst på det, men fant ikke pris. hvor kjøper man sånne luftehull til fronten a? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Wolfsburg emblemet kostet flesk + at porto og toll kommer i tillegg. Har rotet bort linken til den siden som selger dem, men hvis B.T.i stikker nesen innom denne tråden så svarer han på det.. Luftinntakene er Matting -eller hvordan det skrives og er bestilt fra UK. De er ikke maskinert men støpt og tilpasset for hånd så de kosta rundt 1000 mener jeg å huske. Man må grunne dem før de lakkeres men først må du fjerne oljen/fettet de er satt inn med. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 vet i allefall at man får bestilt sånnt emblem fra eurocullen..men det blir somsagt dyrt med all frakt og porto m/m. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Wolfsburg emblemet kostet flesk + at porto og toll kommer i tillegg. Har rotet bort linken til den siden som selger dem, men hvis B.T.i stikker nesen innom denne tråden så svarer han på det.. Luftinntakene er Matting -eller hvordan det skrives og er bestilt fra UK. De er ikke maskinert men støpt og tilpasset for hånd så de kosta rundt 1000 mener jeg å huske. Man må grunne dem før de lakkeres men først må du fjerne oljen/fettet de er satt inn med. Mattig ja;) Sjekk http://www.ra-design.co.uk eller http://www.stockholmcarstyling.se Men, seriøst gutter.. Finn på noe annet da..;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 clusterone : vil du bytte hovedlykter med meg ? :D ?? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 clusterone : vil du bytte hovedlykter med meg ? :D ?? Hmm.. tja, hva slags lamper har du? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 sånne ringline lykter som du har, men mine er i hel-chrome Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Å nei, jeg liker det sorte i mine lamper. Men kan du ikke bare lakkere mellom reflektorene? B.T.i har gjort det på sin 3'er. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Er vel min tur å legge ut ett bilde nå.. disse er fra i fjor sommer. Planer for neste sesong er å valse hjulbuene bak, slik det er nå spiser de dekk når jeg har folk bak. Skulle gjort det for lenge siden.. Også er jeg nødt til å finne meg ett VW merke til bakluka. Har vurdert Volfsburgh merkene men de er så dyre, så jeg ender vel opp med ett standard orginalt merke fra Møller. ang emblem så kan du bruke emblem fra vw golf 4 stv. det er mye penere enn 3'er emblemet og passer helt perfekt..hadde det selv, helt til noen stjal det :( Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 får ikke splitta lyktene.. limt noe inni gamperæva hardt..varmepistol funker ikke engang Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 ang emblem så kan du bruke emblem fra vw golf 4 stv. det er mye penere enn 3'er emblemet og passer helt perfekt..hadde det selv, helt til noen stjal det :( SÅ det passer like godt som Golf 3 merket? Ah, takk for tipset det må bestilles da. Man er rimelig lowlife om man stjeler ett emblem fra en bil.. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 SÅ det passer like godt som Golf 3 merket? Ah, takk for tipset det må bestilles da. Man er rimelig lowlife om man stjeler ett emblem fra en bil.. jepp det passer tilogmed enda bedre..slipper den tomme glippa rundt emblemet som du får med 3'er emblemet..det eneste aberet er at det må limes fast med sikaflex, men det hadde du kanskje gjort på det gamle også .:) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Ja gjorde det med det forrige etter jeg hadde hatt det løst for å lakke det sort. Fjernet det da jeg lakkerte bilen i fjor. Men hvordan greide de å stjele ditt etter du hadde limt det med sica?? Skal stikke innom Møller og handle før helga tenker jeg, takk for tipset :) Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg