Hansy Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 I dag kl 23:40 klarte jeg å lage min første hel styla bil!!Med nye felger og styling kit,før har jeg alltid bare gjort de originale felgene større,sota ruter og senka den.Men jeg syns det ble for kjedlig,så derfor tok jeg to biler (en z3 coupe og en m3 coupe),begge var fra siden av (dette gjør stylinga mye enklere). Og jeg leste tutorialen de hadde på digimods og jeg klarte det! Etter kun 6 dager (snart 7) med å modde biler så klarte jeg virkelig det. Dere som er virkelig gode syns sikkert dette er helt elendig gjort,men jeg syns ikke at det ble for værst. Fy f**n jeg er glad!!! Her er altså bilde. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Grattis :) Fortsetter du sånn blir du vel god du også ;) Litt mere gummi kanskje? Farge frontlysene er egentlig ingen god idè.. ;) Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 frontlys bør ikke farges nei!! synes baklyktene ser litt...desaturated ut, de er litt feile, for matte. Bakfangeren passer ikke, kan jo se at den er skjeiv jo! skulle hatt noen meter mer gummi på dekkene, pluss at det er en ok forutsetning at felgene er like store!! så...litt mindre felger, det burde ha vært litt mindre lys på toppen felgen. men for all del, til å være første modd er det ikke ille, blir bra det der med litt trening!! mvh daniel Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 ikke Glacius's work, men fint for første gang, sier ikke noe jeg, for eg kan så vidt hue ;) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Originally posted by startdf frontlys bør ikke farges nei!! synes baklyktene ser litt...desaturated ut, de er litt feile, for matte. mvh daniel Enig i alt du sier bortsett fra det;) Lyktene er ikke desaturated, men de er monochrome. Ser ikke bra ut... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 ja ok da ... :D btw: nick skifte fra startdf til Nedi Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 ikke så dumt det der.. bare litt mere gummi på dekkene og annen farge på vinduene. :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 den var jo bra for den første da! var MYE bedre en min første ;) bare øv og ikke gji opp om det bli vanskelig og eksperimenter ;) det er clue Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 hehe, har sett din første zein lol forresten nedi, hvordan skifter du nick ? Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg