RX-7 Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Hei! Har nettopp lagt inn ADSL på pc`en min, men etterhvert som jeg lasta ned Messenger, hengte pc`en seg opp! Så når jeg startet den på nytt, fikk jeg følgende beskjed; BootWarn.exe has generated errors and will be closed by Windows. You will need to restart the program. An error log is being created.... Så når man trykker O.K, så skjer d ingenting. Kan noen hjelpe meg....? :( Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 Hvordan opprativsystem bruker du? The easy way to fix windows **... "Format c:" ;) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 BootWarn.exe hører vel til Norton Antivirus så det bør holde og disable NAV, sannsynligvis kan du hindre NAV i å starte med å flytte snarveien vekk fra oppstartmappa som ligger under programmer på startmenyen. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostGoose Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Prøv å sette opp nettverket på nytt. Eller la XP gjøre de, de funker. Som siste utvei kan du jo alltid formatere.:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Januar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Ok, kan jo prøve d som Bjørn Vidar sa, bruker forresten Windows 2000;) Bruker nå en bærebar pc.... Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg